Cztery działania to:
- Powszechne oferowanie produktów o niskiej wartości kalorycznej lub bez kalorii;
-  Podawanie przejrzystych informacji o produkcie, w tym o liczbie kalorii, na przodzie wszystkich opakowań;
- Zachęcanie ludzi do ruchu poprzez wspieranie programów promujących aktywność fizyczną we wszystkich 207 krajach, w których firma jest obecna;
- Niekierowanie reklam produktów do dzieci poniżej 12 roku życia na całym świecie;

- Otyłość jest obecnie najtrudniejszym problemem zdrowotnym dotykajacym niemal każdą rodzinę i społeczność na całym świecie - powiedział Muhtar Kent, prezes dyrektor generalny The Coca-Cola Company. - Jest to problem społeczny, który wymaga zaangażowania każdego z nas. Jesteśmy zobowiązani, aby uczestniczyć w rozwiązaniu tej kwestii - dodał.

Muhtar Kent oglosił powyższe zobowiązania w związku ze 127 rocznicą powstania Coca-Coli, a towarzyszyli mu w tym wydarzeniu: Nathan Deal, gubernator stanu Georgia oraz Kasim Reed, burmistrz Atlanty. W ten sposób wspólnie zainicjowano serię programów mających na celu zachęcenie mieszkańców Georgii do aktywności fizycznej.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl