Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Coca-Cola chce się pozbyć marek "zombie"

Coca-Cola Company zapowiedziała, że wyeliminuje ze swojej oferty te marki, które "nie działają" i mają słabe wyniki. Planuje też usprawnić proces wprowadzania innowacji, ponieważ chce wyjść z pandemii szybciej niż konkurenci - czytamy w serwisie "Wirtualnemedia".

Coca-Cola chce się pozbyć marek
James Quincey, dyrektor generalny Coca-Cola

Koncern Coca-Cola ograniczy liczbę swoich „marek zombie”, skupiając swoje zasoby na największych i najbardziej dochodowych liniach.

Coca-Cola ma obecnie około 400 marek głównych, ale przyznaje, że ponad połowa to marki krajowe o niewielkiej lub zerowej skali. Stanowią one również zaledwie 2 proc. całkowitych przychodów firmy, a reszta stanowi pozostałe 98 proc.

James Quincey, dyrektor generalny firmy, obiecał, że Coca-Cola „wypleni” mniejsze marki, które „nie zadziałały”, aby skierować zasoby do tych, którzy mają większe możliwości rozwoju.

Całość na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

James Quincey RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Gość 2020-07-28 17:31:43
    Moje zdania od dawna jest jedno zlikwidować produkcję coca-coli i podobnych napojów. Są bardzo szkodliwe dla zdrowia .
    • ja 2020-07-28 18:06:34
      To dawka czyni truciznę. Jedna puszka raz na jakiś czas nikomu nie zaszkodzi. Jak ktoś jest oszołom i pije 3l dziennie to i woda mu zaszkodzi.
    • Obywatel 2020-07-29 08:01:47
      A co cię obchodzi co ktoś chce pić? Jak sam nie chcesz to nie kupuj i wara od tych co chcą choćby to było trujące.
  • Marta 2020-07-28 17:44:08
    I to jest cały artykuł??

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.220.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!