Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Coca-Cola i McDonald's wśród 10 największych marek na świecie

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 07-10-2018, 09:59
Amazon jest trzecią co do wartości marką świata – wynika z rankingu Best Global Brands 2018, przygotowanym przez Interbrand. W pierwszej dziesiątce, z firm z sektora FMCG, znalazły się jeszcze marki: Coca-Cola i McDonald’s.
Coca-Cola i McDonald's wśród 10 największych marek na świecie
fot. shutterstock

Wartość marki Amazon wzrosła w ciągu roku o 56 proc. i wynosi obecnie 100,7 mld USD. Coca-Cola zanotowała spadek wartości o 5 proc., do 66,3 mld USD, a marka McDonald’s może pochwalić się wzrostem wartości marki o 5 proc., do 43,4 proc.

Według rankingu, najcenniejszą marką na świecie jest wciąż Apple – jego wartość wzrosła w ciągu roku o 16 proc., do 214,5 mld USD. Na drugim miejscu podium znalazł się Google, o wartości 155,5 mld USD (plus 10 proc.).

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Natomiast w pierwszej czterdziestce najbardziej wartościowych marek świata znalazły się również: Nike, Louis Vuitton, Pepsi, Zara, Ikea, H&M, Pampers, Budweiser, Nescafe, e-bay, Gucci.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!