Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Coca-Cola liczy, że najgorsze ma za sobą

Sytuacja związana z pandemią koronawirusa przyniosła Coca-Coli 28-proc. spadek obrotów w drugim kwartale bieżącego roku obrotowego. Producent napojów bezalkoholowych widzi jednak oznaki ożywienia: w kwietniu sprzedaż spadła o 25 proc., w czerwcu tylko o 10 proc., a w lipcu spadki mają jednocyfrowy wymiar.

Coca-Cola liczy, że najgorsze ma za sobą
fot. shutterstock

Prezes koncernu, James Quincey, powiedział, że firma przygotowuje się do ewentualnej drugiej fali pandemii poprzez większą obecność w digitalu (współpraca z podmiotami zewnętrznymi i atrakcyjne dodatki do oferty dla restauracji). Zakłada też, że najtrudniejszy czas Coca-Cola ma już za sobą.

Największy rywal spółki, PepsiCo, odnotował sprzedaż niższą zaledwie o 3,1 proc. Firma była w stanie zrekompensować spadek sprzedaży napojów, sprzedając więcej płatków śniadaniowych i przekąsek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Dany 2020-07-24 12:48:52
    Niech dalej zmniejszają pojemności i kpią sobie z polskiego konsumenta litrową butelką o pojemności 850 ml...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.245.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!