Coca-Cola nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 17-04-2018, 10:58

Premiera cyklu "Ewa, ugotuj nam to!" zaplanowana jest na 18 kwietnia przed cyklicznym wydaniem "Top Chef" o godz. 21:30. Kolejne odcinki emitowane będą w środowym prime time Telewizji Polsat: 25 kwietnia, 2 maja oraz 9 maja. 4-odcinkowa produkcja z Ewą Wachowicz w roli głównej oraz z zaproszonymi przez nią gośćmi specjalnymi prezentuje szybkie, smaczne i zdrowe przepisy, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską. W trakcie poszczególnych odcinków goście Ewy Wachowicz spotykać ją będą w niecodziennych okolicznościach, aby następnie razem zasiąść do wspólnego stołu. Podczas premierowego odcinka Ewa spotka się z Pauliną Sykut-Jeżyną, dziennikarką i prezenterką telewizyjną.
4-odcinkowy serial "Ewa, ugotuj nam to!" to efekt współpracy Telewizji Polsat z domem mediowym MediaCom. Reżyserem i scenarzystą jest Dariusz Wojtala z zespołu producenta firmy PROMISS.
Dodatkowo, podczas emisji 4 odcinków popularnego programu kulinarnego "Ewa gotuje" na antenie Telewizji POLSAT lokowana będzie Coca-Cola Zero Cukru: 14 kwietnia, 28 kwietnia, 12 maja
i 26 maja.
- Kontrakt ambasadorski z Ewą Wachowicz oraz współpraca strategiczna z Telewizją Polsat mają na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki Coca-Cola jako towarzyszki codziennego życia i spoiwa domowych posiłków. Wspólnie promować będziemy również wybór dostępnych wariantów
Coca-Cola: Orginal oraz Zero Cukru, w zgodzie z preferencjami konsumentów. Cieszymy się, że grono osób uwiarygadniających przekaz marki powiększyło się o ikonę polskich kulinariów oraz wieloletnią propagatorkę i inspiratorkę domowych posiłków - przekonuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
W ramach bieżących działań promujących razem z Ewą Wachowicz ideę "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola" marka przygotowała również: zwiększenie banku przepisów mobilnej aplikacji kulinarnej SimplyTastly, działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży.
Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Agencja Fortis dokonała adaptacji lokalnych materiałów graficznych oraz BTL, natomiast McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Rosjanie podrabiają produkty Coca-Coli. CoolCola, Fancy i Street mają być lepsze niż oryginał
-
Rosjanie ruszyli z produkcją podrabianej coli. Komi Cola podbije rynek?
-
Elon Musk znów na zakupach? Poinformował, że zamierza kupić Coca-Colę
-
Wielkie otwarcie Milko Mazury MTB
-
Napojowi giganci wstrzymują sprzedaż w Rosji. "Nasze serca są z Ukrainą"
-
Ukraińskie sieci wycofują produkty Coca-Coli
-
Coca-Cola i Danone opuszczają jednak rynek rosyjski?
-
Carlsberg i Coca-Cola zamknęły zakłady na Ukrainie. Nestle się waha
-
Coca-Cola i PepsiCo mówią wspólnym głosem. Co martwi gigantów?
-
Mniej cukru, lepsza sprzedaż. Coca-Cola znalazła nowe źródło wzrostu
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)