Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Coca-Cola: Nowa odsłona kampanii #WYBIERAM skierowana jest do młodych

Ruszyła kampania edukacyjna #WYBIERAM. W jej ramach Coca-Cola i Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką pomagają młodym podejmować samodzielne decyzje zawodowe. Kampania jest kierowana do młodych osób w wieku 15-29 lat i jest częścią globalnej inicjatywy Coca-Cola #WCIĄŻZMIENIAMY.

Coca-Cola: Nowa odsłona kampanii #WYBIERAM skierowana jest do młodych
fot. materiały prasowe

Ponad 60 proc. dzieci będzie w przyszłości pracować w zawodach, które jeszcze nie powstały
– prognozuje Uniwersytet Oksfordzki. Dynamiczny rozwój technologii i rynku pracy stawiają przed młodymi coraz to nowsze wyzwania, na które nie są gotowi. Z tego powodu ich pierwsze wybory zawodowe często są wynikiem przypadku lub efektem rad i nacisków ze strony rodziców, którzy decyzje dotyczące kariery podejmowali wiele lat temu. Kampania edukacyjna #WYBIERAM, prowadzona przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką w partnerstwie z Coca-Cola, ma odpowiedzieć na ten problem. Jej celem jest pomoc młodym Polakom w podejmowaniu tych trudnych i odpowiedzialnych decyzji, w zgodzie ze sobą i swoimi zainteresowaniami.

Kampania #WYBIERAM jest kierowana do młodych osób w wieku 15-29 lat i jest częścią globalnej inicjatywy Coca-Cola #WCIĄŻZMIENIAMY. Firma mówi w niej, jak odpowiada na wyzwania współczesnego świata – problemy społeczne dotyczące aktywizacji zawodowej młodych oraz kobiet, a także wyzwania środowiskowe. Na potrzeby kampanii #WYBIERAM powstał dedykowany spot, który w sugestywny sposób pokazuje historie czworga młodych ludzi. Podkreśla on, jak źle oraz nienaturalnie czują się młodzi w zawodach wybranych przez innych, a jak dobrze w tych, które pozwalają im realizować własne pasje, takie jak taniec czy gotowanie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kampania podkreśla, jak ważne jest świadome podejmowanie decyzji zawodowych. Pokazuje też, że nie ma zawodów ani dobrych, ani złych, a najważniejsze jest, by w pracy robić to, co przynosi spełnienie. Spot kampanii #WYBIERAM kończy się wezwaniem „Wybieraj świadomie, kim chcesz być” i kieruje młodych na dedykowaną platformę YEP (yep.academy), prowadzoną przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką przy wsparciu Coca-Cola. YEP.Academy to kompleksowy program dla młodych osób, który oferuje  testy predyspozycji zawodowych, kalkulatory płac, obszerną bazę ofert stażów i pracy oraz ciekawych wydarzeń z całej Polski, a także liczne artykuły i porady.

Co ważne, platforma jest na bieżąco aktualizowana i poszerzana o kolejne elementy i materiały. Na jesień planowane jest uruchomienie kolejnych narzędzi. 

– Nasz program dla młodych cieszy się dużym powodzeniem. W zaledwie kilka miesięcy działalności platformy YEP odnotowaliśmy 300 000 użytkowników. W tym czasie ponad 100 000 osób wykonało testy profilowania. Natomiast tuż po starcie kampanii #WYBIERAM odnotowaliśmy ponad 35 000 nowych użytkowników platformy. To pokazuje, że młodym brak narzędzi oraz wiedzy, jak planować i realizować swoją ścieżkę zawodową – mówi Anna Solarek, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów Zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. 

więcej informacji:

Coca-Cola RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.41.241
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!