Coca-Cola o cenach w Polsce: dajemy konsumentom większy wybór, dostosowany do zasobności portfela
- Autor: Paulina Piwowarek
- Data: 21-02-2023, 10:35
- Dywersyfikujemy nasze portfolio i wprowadzamy nowe formaty opakowań w różnych opcjach cenowych, aby dać konsumentom większy wybór i możliwość dostosowania wydatków do zasobności portfela – mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl, Rafał Palczak, dyrektor sprzedaży Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie.
Rafał Palczak, dyrektor sprzedaży Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie o rynku napojów w Polsce
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Przeczytaj duży wywiad premium: Wywiad z ekspertami Coca-Cola HBC. W jakiej kondycji jest polski rynek? Jakie są plany spółki?
Coca-Cola: wzrost kosztów a ceny napojów
Jak podkreśla Rafał Palczak, miniony rok przyniósł bezprecedensową sytuację makroekonomiczną – koszty produkcji wzrosły na niespotykaną dotąd skalę, dotykając wszystkich obszarów biznesu.
Dalsza część artykułu (88%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)