Coca-Cola ogłosiła globalną współpracę z marką modową
- Autor: AW
- Data: 06-09-2023, 12:35

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Coca-Cola: Nowa kolekcja ubrań
Wykorzystując workwear jako dominujący trend ostatniej dekady, w kolekcji znalazły się kurtka robocza, kamizelka, ogrodniczki, sweter typu crewneck, koszulka bez rękawów, czapka beanie, koszulki oraz akcesoria z detalami charakterystycznymi dla obu marek. Wytrzymałe tkaniny i proste kroje tworzą interpretację klasycznych ubrań roboczych, ozdobionych rozpoznawalnymi symbolami Coca-Cola Zero Cukru. Poprzez wydruk i haft „Est. 2005” na wielu elementach, kolekcja nawiązuje do 2005 roku, upamiętniając tym samym rok powstania zarówno Coca-Cola Zero Cukru, jak i Highsnobiety.
– Od razu spodobał nam się pomysł współpracy z kultową marką Coca-Cola, której celem było stworzenie kolekcji inspirowanej odzieżą roboczą, jako odniesienia do ponadczasowości obu marek. Nowojorski tydzień mody i nasza inicjatywa "Neu York" stanowią idealny moment na prezentację tego projektu – mówi David Fischer, założyciel i CEO Highsnobiety.
Jesteśmy podekscytowani współpracą z Highsnobiety, która wpisuje się w charakter Coca-Cola Zero Cukru poprzez wyjątkowość prezentowanych projektów – mówi Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola. Ta kolekcja jest kolejnym przykładem niesamowitej historii współprac Coca-Cola z wiodącymi markami modowymi i lifestyle'owymi, takimi jak Marc Jacobs, Junya Watanabe Man, KITH i nie tylko.
Gdzie kupić kolekcję?
Kolekcja jest dostępna w sprzedaży online w sklepie internetowym Highsnobiety oraz od 8 września w pop-up storze „Neu York” Highsnobiety, mieszczącym się przy 21 Green Street w Nowym Jorku. W Polsce wybrane ubrania i gadżety stworzone z myślą o kampanii „Best Coke Ever” dostępne są w aplikacji Coca-Cola, a 5 produktów można wygrać w specjalnej loterii Coca-Cola.
komentarze (0)