W zestawach Coca-Cola, które trafią do Polaków, w ramach trwającej akcji samplingowej, obdarowani otrzymają specjalną butelkę Coca-Cola z wyjątkową etykietą, którą mogą wykorzystać jako zaproszenie na wspólny posiłek. Innym elementem przygotowanego upominku od marki będzie pomysł na smaczny obiad autorstwa blogera Grzegorza Ostrowskiego.

W pakiecie samplingowym nie zabraknie ofert lokalnych sieci handlowych, dających możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Cola oraz innych produktów potrzebnych do przygotowania rodzinnego posiłku. Komunikacja akcji będzie miała miejsce także w wybranych punktach sprzedaży, gdzie pojawią się zróżnicowane materiały POS: wobblery, szturmówki czy wkładki do gazetek.

Akcja samplingowa potrwa do końca czerwca. Coca-Cola chce dotrzeć ze swoją misją bezpośrednio do polskich domów. Każdego dnia zespoły samplingowe Coca-Cola będą odwiedzać polskie rodziny, aby wręczyć im w prezencie specjalne zestawy Coca-Cola.

Na mapie akcji znalazło się aż 7 miast: Kraków, Trójmiasto, Bydgoszcz, Lublin, Toruń, Kielce, Olsztyn. W wybranych lokalizacjach konsumenci otrzymają również do spróbowania Kroplę, w jednym
z trzech smaków: jabłka, truskawki lub cytryny.

Akcja samplingowa Coca-Cola jest częścią kampanii „Razem Smakuje Lepiej” oraz jednym
z elementów całorocznej kampanii 360°.

Za realizację akcji samplingowej odpowiada agencja Craft&Momentum, a kreację materiałów przygotował McCann&MRM. Przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, kreacja i obsługa
w social media - SMG Liquid Thread. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl