Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Napoje

Coca-Cola w Polsce będzie kontynuować inwestycje w produkty o obniżonej kaloryczności

  • Autor: Paulina Piwowarek
  • Data: 13-03-2023, 12:01
- Od momentu wybuchu pandemii wielu Polaków postawiło na zdrowe nawyki. Tę preferencję widzimy także przy półkach sklepowych – Polacy rezygnują z cukru, coraz częściej sięgając po produkty z kategorii ZERO, których w naszym portfolio nie brakuje – mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Rafał Palczak, dyrektor sprzedaży Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie.
Coca-Cola w Polsce będzie kontynuować inwestycje w produkty o obniżonej kaloryczności
Rafał Palczak, dyrektor sprzedaży Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

PRZECZYTAJ DUŻY WYWIAD: Wywiad z ekspertami Coca-Cola HBC. W jakiej kondycji jest polski rynek? Jakie są plany spółki?

Trend ograniczania spożycia cukru

Zdaniem Rafała Palczaka, trend ograniczania i rezygnacji ze spożycia cukru dotyczy zarówno napojów gazowanych, jak energetyków.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!