Coca-Cola w Polsce będzie kontynuować inwestycje w produkty o obniżonej kaloryczności
- Autor: Paulina Piwowarek
- Data: 13-03-2023, 12:01
- Od momentu wybuchu pandemii wielu Polaków postawiło na zdrowe nawyki. Tę preferencję widzimy także przy półkach sklepowych – Polacy rezygnują z cukru, coraz częściej sięgając po produkty z kategorii ZERO, których w naszym portfolio nie brakuje – mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Rafał Palczak, dyrektor sprzedaży Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie.
Rafał Palczak, dyrektor sprzedaży Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
PRZECZYTAJ DUŻY WYWIAD: Wywiad z ekspertami Coca-Cola HBC. W jakiej kondycji jest polski rynek? Jakie są plany spółki?
Trend ograniczania spożycia cukru
Zdaniem Rafała Palczaka, trend ograniczania i rezygnacji ze spożycia cukru dotyczy zarówno napojów gazowanych, jak energetyków.
Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)