W III kwartale 2020 r. przychody amerykańskiej spółki wyniosły 8,65 mld dol. i były niższe o 9 proc. niż w trzecim kwartale 2019 roku. Okazały się za to wyższe od szacunków analityków z Wall Street, którzy oczekiwali przychodów w wysokości 8,36 mld dolarów. Niższy niż przed rokiem był też zysk na akcję, wyniósł 0,4 dol.

W III kwartale spółka wypracowała 1,74 mld dol. zysku netto.

Coca-Cola zanotowała spadek popytu na wszystkie produkowane napoje. Najmniej, bo o 1 proc. spadł popyt na napoje gazowane, w większym stopniu na kawę i herbatę.

W ostatnim czasie Coca-Cola ogranicza liczbę marek, które nie cieszą się wystarczająco dużą popularnością wśród konsumentów. W ramach strategii porządkowania portfolio ​​spółka zmniejszy liczbę marek o połowę, do około 200. Z rynku znikną m.in. woda kokosowa Zico i napoje gazowane TaB.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl