Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Coca-Cola wycofa 200 napojów

Coca-Cola przebiła w czwartek 22 października rynkowe oczekiwania dotyczące przychodów i zysków. To efekt częściowego otwarcia kin i restauracji, co zwiększyło popyt na produkty największego na świecie producenta napojów gazowanych – podaje Bloomberg.

Coca-Cola wycofa 200 napojów
Coca-Cola wycofa 200 napojów, w tym Zico; for. shutterstock

W III kwartale 2020 r. przychody amerykańskiej spółki wyniosły 8,65 mld dol. i były niższe o 9 proc. niż w trzecim kwartale 2019 roku. Okazały się za to wyższe od szacunków analityków z Wall Street, którzy oczekiwali przychodów w wysokości 8,36 mld dolarów. Niższy niż przed rokiem był też zysk na akcję, wyniósł 0,4 dol.

W III kwartale spółka wypracowała 1,74 mld dol. zysku netto.

Coca-Cola zanotowała spadek popytu na wszystkie produkowane napoje. Najmniej, bo o 1 proc. spadł popyt na napoje gazowane, w większym stopniu na kawę i herbatę.

W ostatnim czasie Coca-Cola ogranicza liczbę marek, które nie cieszą się wystarczająco dużą popularnością wśród konsumentów. W ramach strategii porządkowania portfolio ​​spółka zmniejszy liczbę marek o połowę, do około 200. Z rynku znikną m.in. woda kokosowa Zico i napoje gazowane TaB.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca Cola RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.113.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!