• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Coca-Cola z nową identyfikację wizualną opakowań napoju

Coca-Cola wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r., będąca następstwem strategii „One Brand” realizowanej przez firmę. Pierwszym wariantem, który przeszedł rebranding, jest Coca-Cola Zero Cukru.
  • Autor: www.sadyogrody.pl
  • Data: 15-04-2021, 13:40
Coca-Cola z nową identyfikację wizualną opakowań napoju
Coca-Cola wprowadza nową, spójną identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju; fot. materiały prasowe

Punktem wyjścia do stworzenia nowej szaty graficznej był charakterystyczny, czerwony kolor, od lat pozostający wizytówką marki Coca-Cola. Nawigację między ulubionymi wariantami zapewni natomiast logo – rozpoznawalny na całym świecie napis w stylu spencerskim. Za opakowaniem z wyrazistym, białym logo niezmiennie stać będzie niepowtarzalny smak Coca-Cola Original. Logo w kolorze czarnym, z dodatkowym oznaczeniem „zero cukru”, będzie zaś kierunkowskazem dla osób poszukujących orzeźwienia bez cukru i kalorii. Zmiany docelowo obejmą wszystkie napoje z portfolio Coca-Cola. Po wprowadzeniu rebrandingu Coca-Cola Zero Cukru, nowe opakowania Coca-Cola Original mają pojawić się na sklepowych półkach jeszcze w 2021 r., zaś opakowania wariantów smakowych – w 2022 r.

Coca-Cola Zero Cukru ma nową recepturę

- Nowa receptura jest wynikiem wielu lat nieustannej pracy, by miłośnicy Coca-Coli mogli cieszyć się ulubionym smakiem niezależnie od tego, czy sięgają po wariant Original, czy ten bez dodatku cukru. Jest także związana z naszą ambicją doskonalenia receptur i wdrażania innowacji, by oferować konsumentom jeszcze lepsze napoje o niskiej zawartości cukru. Jesteśmy przekonani, że nowa Coca-Cola Zero Cukru będzie cieszyć się popularnością zarówno wśród dotychczasowych fanów wariantu bez cukru, jak i osób sięgających zwykle po Coca-Cola Original, które szukają opcji bez kalorii - komentuje Natalia Stroe, Dyrektor Generalna dla Polski i Krajów Bałtyckich, Coca-Cola Poland Services.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zmianie receptury towarzyszy kampania reklamowa pod przewrotnym hasłem: Najlepsza Coca-Cola ever? Zachęca do debaty i próbowania nowej Coca-Coli Zero Cukru – w końcu, by przekonać się, czy to „najlepsza Coca-Cola ever?”, musimy najpierw spróbować! Kampania swoim zakresem obejmuje spot telewizyjny, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach oraz komunikację PR. Globalna kampania została opracowana we współpracy z Mercado McCann. Za realizację lokalnej kampanii „Najlepsza Coca-Cola ever?” odpowiadają: McCann Polska (działania ATL), LiquidThread (działania w digitalu i mediach społecznościowych), Mediacom (planowanie i zakup mediów), Fortis (działania reklamowe BTL) oraz 24/7Communication (działania PR).

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!