Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Cold brew ważnym trendem na rynku napojów (wywiad z prezesem Herbapol-Lublin)

Herbatki typu cold brew cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Są łatwe w przygotowaniu i stanowią alternatywę dla zimnych, słodkich napojów. Stąd też Herbapol-Lublin drugi rok z rzędu konsekwentnie stawia na tego typu produkty. O strategii działania marki w sezonie letnim 2020 w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl mówi Evangelos Evangelou, prezes Herbapol-Lublin S.A.

Cold brew ważnym trendem na rynku napojów (wywiad z prezesem Herbapol-Lublin)
Evangelos Evangelou, prezes Herbapol-Lublin S.A

Portalspozywczy.pl: Czy pandemia koronawirusa pokrzyżowała plany Herbapolu-Lublin na sezon wiosna/lato 2020? Czy wpłynęła na strategię firmy?

Evangelos Evangelou, prezes Herbapol-Lublin S.A: Pandemia koronawirusa to swego rodzaju sprawdzian dla całego rynku. Oczywiście wdrożyliśmy procedury wewnętrzne dostosowane do stanu epidemiologicznego w kraju oraz regularnie obserwujemy sytuację, aby móc reagować na bieżąco. Nie wpłynęła ona jednak radykalnie na strategię naszej firmy. Konsumenci nieustannie poszukują produktów inspirowanych naturą, wysokiej jakości i właśnie dlatego sięgają po nasze wyroby. Mamy również świadomość tego, że obecnie społeczeństwo jeszcze chętniej wspiera polskich producentów, a takim właśnie jesteśmy. Nasza sytuacja jest stabilna – nie przerwaliśmy produkcji oraz zgodnie z planami wprowadzamy nowości rynkowe na sezon wiosenno-letni.

W minionym roku w portfolio Herbapolu-Lublin pojawiły się herbatki typu cold brew. W tym sezonie spółka kontynuuje działania w tym kierunku. Skąd taki pomysł i decyzja na inwestycje w tego typu produkty?

Jako lider rynku stale śledzimy trendy i wprowadzamy do naszego portfolio nowości odpowiadające na nieustannie zmieniające się potrzeby konsumenckie. Trend na produkty typu cold brew od kilku lat ma tendencję rosnącą – zarówno na rynku globalnym, jak i krajowym. W Herbatkach na zimno łączymy naszą wiedzę i doświadczenie, a przede wszystkim innowacyjne podejście do znanych wszystkim produktów. To również nasza odpowiedź na potrzeby młodszych, a nawet najmłodszych konsumentów – sposób na wzbogacenie smaku wody bez kalorii czy cukru.

Jak produkty typu cold brew są odbierane przez konsumentów w Polsce? Czy Polacy są otwarci na tego typu nowe, innowacyjne produkty na rynku jak wspomniana herbata przygotowywana na zimno?

Polacy są bardzo świadomi i otwarci na innowacyjne nowości produktowe pojawiające się na rynku i chętnie próbują nowych rozwiązań. Stale obserwujemy wzrost sprzedaży naszych produktów, w tym herbatek do przygotowania z zimną wodą, co jest dla nas najlepszym dowodem na to, że spotkały się one z bardzo pozytywnym odbiorem wśród konsumentów.

W ofercie Herbapolu-Lublin na sezon letni pojawiły się nowe smaki gotowych do picia napojów funkcjonalnych w butelkach. Jak ocenia pan ten segment, działania spółki w tym kierunku i odbiór ze strony konsumentów?

więcej informacji:

Herbapol Lublin RSS ALERT    /    Herbapol RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    Cold Brew RSS ALERT    /    Herbatki na zimno RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.149.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!