Costa Coffee stawia na sprzedaż online (wywiad)
- Autor: Jakub Szymanek
- Data: 19-05-2021, 18:16
Michał Proszewski, Coffee Business Development Manager w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie w rozmowie z nami podsumował rok na rynku detalicznym kaw Costa Coffee i opowiedział o dalszych planach rozwoju marki.

Michał Proszewski, Coffee Business Development Manager w Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie w rozmowie z nami podsumował rok na rynku detalicznym kaw Costa Coffee i opowiedział o dalszych planach rozwoju marki. / fot. materiały prasowe
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Okres pandemii spowodował, że nie mogliśmy odwiedzać swoich ulubionych miejsc, restauracji czy kawiarni. Stąd coraz chętniej zaczęliśmy szukać inspiracji jak przenosić różne doświadczenia do domu – w tym również jak zostać baristą we własnym domu.
- Aktualnie jesteśmy obecni w największych sieciach handlowych, sklepach osiedlowych, w sklepach ze sprzętem gospodarstwa domowego (np. EURO RTV AGD czy Media Expert), online, jak również w kawiarniach Costa Coffee.
- Kawa to jeden z najczęściej kupowanych produktów spożywczych w Internecie, dlatego też skupiamy się na tym kanale i nieustannie go rozbudowujemy.
komentarze (0)