• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

strefa premium

Czas na herbatę: Dla konsumentów liczy się smak i właściwości poszczególnych rodzajów herbaty (wywiad)

Jesień i zima to zdecydowanie czas na herbatę. Rozgrzewającą. Z konfiturą. Smakową. To też pora roku, podczas której chętnie są odwiedzane sklepy z herbatami jak np. sieć Czas na herbatę, która w tym roku świętuję 22 lata działalności na rynku. O strategii firmy, planach rozwoju, trendach na rynku oraz preferencjach konsumenckich opowiada nam Dariusz Małas, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Czas na herbatę.
  • Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
  • Data: 26-09-2019, 21:31
Czas na herbatę: Dla konsumentów liczy się smak i właściwości poszczególnych rodzajów herbaty (wywiad)
Dariusz Małas, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Czas na herbatę, fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Portalspozywczy.pl: Jakie są plany marki Czas na Herbatę na najbliższy sezon jesień/zima?

Dariusz Małas, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Czas na herbatę: Zacznę od tego, że właśnie zakończyliśmy świętowanie 22. urodzin marki Czas na Herbatę, które dodało nam siły i energii na kolejny gorący sezon przedświąteczny i cały przyszły rok. Tak jak wspomniałem, zbliżający się okres zapowiada się bardzo pracowicie, ponieważ w najbliższych dniach otworzymy dwa nowe salony. Pierwszy w Galerii Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim, drugi w opolskim Solarisie, który nota bene będzie naszym największym salonem w Polsce z blisko siedemdziesięcioma metrami kwadratowymi. Będzie można w nim doświadczyć marki Czas na Herbatę w nowym wydaniu. Poza tym w okresie listopad – marzec czekają nas kolejne otwarcia. Myśląc o rozwoju, patrzymy na mapę Polski i dokładamy wszelkich starań, aby każdy miał swobodny dostęp do oferty marki Czas na Herbatę, która jest poszukiwana i wyczekiwana przez klientów galerii handlowych w naszym kraju.

Dalsza część artykułu (85%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Tch 2019-09-27 14:02:54

    Ostatnie badania z przed miesiąca potwierdziły, że herbata gorąca jest mocno rakotwòrcza

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!