Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Czy wskrzeszanie kultowych marek z lat 90. ma jeszcze sens? (analiza)

Frugo, EB, Guma Turbo, 10 i pół... Czar kultowych marek żywności i napojów z lat 90. wciąż udziela się nie tylko konsumentom, ale i producentom, którzy nie ustają w próbach wskrzeszania rynkowych hitów z dawnych lat. Dlaczego nie wszystkie reaktywacje kończą się sukcesem i czy sama nostalgia wystarczy, aby napędzić sprzedaż?

Czy wskrzeszanie kultowych marek z lat 90. ma jeszcze sens? (analiza)
Reklama z Jeanem Reno okazała się gwoździem do trumny piwa EB. Czy sentyment wystarczy, aby sięgnęli po nią dzisiejsi, bardziej wymagający piwosze? fot. za YouTube

Dalsza część artykułu (96%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

Frugo RSS ALERT    /    EB RSS ALERT    /    piwo EB RSS ALERT    /    piwo 10 RSS ALERT    /    5 RSS ALERT    /    Ewelina Radowicz RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT    /    alkohol RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Hans 2020-11-20 14:02:55
    Przykład EB pokazuje , że nie wystarczy dobra receptura bardzo dobrej jakości surowce ( piwo słodowe z doskonałym chmielem) i sentyment do marki . Przy tak dużym asortymencie piw na rynku i braku reklamy ginie się w tłumie .

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.39.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!