Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Napoje

Dilmah: Wyzwaniem dla nas jest wciąż relatywnie niski poziom wiedzy na temat herbaty w Polsce

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 13-10-2017, 12:48
– Wiele osób nie potrafi porównać jakości dostępnych na rynku produktów. W związku z tym są przekonane, że wszystkie herbaty są takie same, a w swoich wyborach konsumenckich kierują się przede wszystkim ceną – wyjaśnia Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods, dystrybutora herbat Dilmah.
Dilmah: Wyzwaniem dla nas jest wciąż relatywnie niski poziom wiedzy na temat herbaty w Polsce
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Sezon jesienno-zimowy jest kluczowym okresem dla rynku herbat. 

– Przygotowaliśmy szereg działań marketingowych, z którymi będziemy aktywni zarówno w sektorze gastronomii, jak i detalu. W wybranych restauracjach i kawiarniach właśnie rusza akcja „Dni Herbaty”. Będzie to kolejna edycja kampanii, którą co roku otwieramy sezon zimowy. W lokalach pojawią się cztery nowe rozgrzewające herbaty przyrządzane na bazie naszych oryginalnych przepisów. Zadbamy o to, by były one podawane w nowej atrakcyjnej wizualnie formie i stanowiły ciekawe urozmaicenie menu współpracujących z nami obiektów – mówi o planach marki Dilmah, Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!