Dilmah: Wyzwaniem dla nas jest wciąż relatywnie niski poziom wiedzy na temat herbaty w Polsce
- Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
- Data: 13-10-2017, 12:48

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Sezon jesienno-zimowy jest kluczowym okresem dla rynku herbat.
– Przygotowaliśmy szereg działań marketingowych, z którymi będziemy aktywni zarówno w sektorze gastronomii, jak i detalu. W wybranych restauracjach i kawiarniach właśnie rusza akcja „Dni Herbaty”. Będzie to kolejna edycja kampanii, którą co roku otwieramy sezon zimowy. W lokalach pojawią się cztery nowe rozgrzewające herbaty przyrządzane na bazie naszych oryginalnych przepisów. Zadbamy o to, by były one podawane w nowej atrakcyjnej wizualnie formie i stanowiły ciekawe urozmaicenie menu współpracujących z nami obiektów – mówi o planach marki Dilmah, Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods.
komentarze (0)