Jak dodaje, wśród pojemności dostępnych na rynku, tą najdynamiczniej rozwijającą się jest pojemność poniżej 1 litra. - Polacy są coraz bardziej świadomi tego, że odpowiednie nawodnienie organizmu jest ważne, a woda w mniejszych opakowaniach jest poręczna i łatwa do zabrania wychodząc z domu, co odpowiada potrzebom kupujących - mówi ekspertka.
W ramach mniejszych opakowań dynamicznie rozwija się segment wód dla dzieci. Producenci dbają by w swoim portfolio posiadać ofertę dla najmłodszych. Specjalnie dla nich uzupełniają etykiety o popularnych bohaterów bajek lub sami tworzą kolorowe postacie unikalne dla marki.
- Z jednej strony producenci wspierają rodziców w wyrabianiu zdrowych nawyków wśród dzieci, a z drugiej zyskują dzięki temu, że butelka wody dla dzieci jest średnio droższa niż regularna butelka - podkreśla Dominika Biszczanik.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)