Dobry sezon dla wód butelkowanych. Rośnie popularność małych opakowań
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 30-07-2018, 11:36

Jak dodaje, wśród pojemności dostępnych na rynku, tą najdynamiczniej rozwijającą się jest pojemność poniżej 1 litra. - Polacy są coraz bardziej świadomi tego, że odpowiednie nawodnienie organizmu jest ważne, a woda w mniejszych opakowaniach jest poręczna i łatwa do zabrania wychodząc z domu, co odpowiada potrzebom kupujących - mówi ekspertka.
W ramach mniejszych opakowań dynamicznie rozwija się segment wód dla dzieci. Producenci dbają by w swoim portfolio posiadać ofertę dla najmłodszych. Specjalnie dla nich uzupełniają etykiety o popularnych bohaterów bajek lub sami tworzą kolorowe postacie unikalne dla marki.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Z jednej strony producenci wspierają rodziców w wyrabianiu zdrowych nawyków wśród dzieci, a z drugiej zyskują dzięki temu, że butelka wody dla dzieci jest średnio droższa niż regularna butelka - podkreśla Dominika Biszczanik.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Gospodarka Obiegu Zamkniętego
Sklepy Biedronka przyjmują butelki zwrotne po piwie. Nawet bez paragonu
-
Krynica Vitamin: najlepszym formatem są opakowania aluminiowe
-
Jak wojna w Ukrainie zmienia rynek FMCG w Polsce?
-
Gospodarka Obiegu Zamkniętego
Stowarzyszenie Woda: kaucja na butelki nie powinna być obciążona VAT-em
-
System kaucyjny: Czego zabrakło w projekcie ustawy?
-
Gospodarka Obiegu Zamkniętego
Kaucja na puszki i jednorazowe szkło?
-
Producenci napojów w coraz gorszej kondycji. Nadchodzą kolejne koszty
-
Rynek wód butelkowanych wart ponad 5 mld zł. Jurajska z dużym wzrostem sprzedaży
-
Gospodarka Obiegu Zamkniętego
System kaucyjny: Dwie korzyści dla konsumenta
-
System kaucyjny będzie dobrowolny i bezparagonowy
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)