Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Dyrektor Coca-Cola HBC Polska: Nie ma "złej żywności", są złe diety

- W systemie Coca-Cola jesteśmy świadomi problemu narastającej otyłości od lat, jak również roli jaką powinien odgrywać przemysł w prewencji i eliminacji tego zjawiska. Od dawna wdrażamy naszą strategię "Forma na przyszłość" opartą o cztery filary: wybór, świadomy wybór, odpowiedzialny marketing oraz aktywność fizyczna – mówi Iwona Jacaszek-Pruś.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-08-2015, 10:21
Dyrektor Coca-Cola HBC Polska: Nie ma
Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola HBC Polska

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak podkreśla, wybór to poszerzanie swojej oferty o zupełnie nowe produkty lub wprowadzanie wariantów o zerowej lub obniżonej kaloryczności. - Za przykład mogą posłużyć Coca-Cola Zero, Sprite i Nestea ze stewią czy ostatnio wprowadzony przez nas napój o niskiej kaloryczności Kropla. Dodatkowo poszerzamy ofertę o mniejsze opakowania np. 0,2l puszka, aby konsumenci mieli większy wybór w zakresie kontroli porcji spożywanych napojów. Jeśli chodzi o świadomy wybór, to Coca-Cola była pierwszą firmą na polskim rynku, która wprowadziła na swoje opakowania dobrowolny system znakowania wartością kaloryczną tzw. GDA. Dzisiaj podobne znakowanie obowiązuje wszystkich producentów żywności, ale w 2007 roku, kiedy wraz z innymi czołowymi producentami zrzeszonymi w Polskiej Federacji Producentów Żywności wprowadzaliśmy znakowanie na naszych opakowaniach, była to znacząca zmiana z punktu widzenia konsumentów, którzy od tej pory łatwo mogli określić, jaką część dziennego zapotrzebowania pokrywa porcja danego produktu – komentuje dyrektor Coca-Coli.

Dodaje, że odpowiedzialny marketing to zobowiązania Coca-Coli w zakresie niereklamowania swoich produktów do dzieci do lat 12 oraz wycofania ich sprzedaży ze szkół, do których uczęszczają dzieci z tej grupy wiekowej. - Coca-Cola poczyniła takie zobowiązania w ramach zobowiązań europejskiej organizacji napojowej UNESDA oraz tzw. EU Pledge. Dzisiaj, w przededniu wejścia w życie ustawy regulującej sprzedaż produktów żywnościowych w szkołach dużo mówi się, ze dzieci nie będą miały dostępu do słodkich napojów od 1 września. Chcę podkreślić, że w szkołach podstawowych Coca-Cola nie sprzedawała swoich napojów ani nie prowadziła żadnych działań marketingowych od 2005 roku. Także od 2009 roku nie reklamujemy swoich produktów przy i w programach, których co najmniej 30 proc. widzów jest w wieku poniżej 12 lat – mówi Iwona Jacaszek-Pruś.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Tom 2015-08-20 18:51:08

    Pani Iwono, to się nie uda. Taka narracja o złej diecie, dobrych produktach i braku kultury fizycznej jest wypaczeniem inteligencji konsumentów. Cukier inaczej zwany \"białą śmiercią\" w ilościach, które zawierają produkty CC i tym podobnych firm niestety ma przeogromny wpływ na procesy metabolizmu. Wzrastająca świadomość konsumentów w coraz większym stopniu będzie wpływała na spadek produktów CC. Niestety trzeba się z tym pogodzić. Chociaż akcje promujące ruch jak najbardziej popieram.

    Odpowiedz
  • pitupitu 2015-08-21 15:55:14

    Nie ma złej żywności, jest żywność NIEZDROWA

    Odpowiedz
  • pika 2015-08-26 15:22:15

    Do Pani Iwony nie mam nic. Sprzedaje temat jak im się wydaje najlepiej. Że zdrowo, że ożeźwiająco, że radośnie i ok. Problemem CC w Polsce jest jej mąż (poznany w CC) Gość od kilkunastu lat kombinuje jak tu zadziałać, żeby CC przynosiła większe kokosy. Udaje, że myśli i nic. Ludzi tam pracujących ma za nierobów tylko on jest najlepszy na świecie. Chyba nie Wojtek, coś Ci się nie udaje

    Odpowiedz
  • piki 2015-08-26 15:31:52

    aha.... Pani Iwona to nie jest główny dyrektor CC. Obejmuje stanowisko Dyrektora d/s komunikacji, taki rzecznik prasowy. Jak jest cieńko albo wtopa to Pani Iwona działa. Kasa tylko dyrektorska... no i mąż dyrektor ( przez małe d)

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!