Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Dyrektor Coca-Coli: W 2015 r. wzrosła sprzedaż wszystkich naszych marek

Z punktu widzenia spółki Coca-Cola HBC Polska 2015 był to świetny rok. - Wzrosła nam sprzedaż wszystkich naszych marek, przy czy umocniliśmy zdecydowanie pozycję lidera naszej sztandarowej marki Coca-Cola na rynku napojów gazowanych, a sprzedaż pozostałych napojów napojów gazowanych Fanta i Sprite oraz wody mineralnej Kropla Beskidu znacznie przewyższyła plany - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych w Coca-Cola HBC Polska.

Dyrektor Coca-Coli: W 2015 r. wzrosła sprzedaż wszystkich naszych marek
Wzrosła sprzedaż wszystkich marek Coca-Cola HBC Polska; fot. materiały prasowe

- W minionym roku wprowadziliśmy na rynek nowy produkt Kroplę w trzech różnych wariantach smakowych. Polakom bardzo podobały się nasze programy marketingowe, zwłaszcza związane z obchodami rocznicy butelki konturowej Coca-Coli czy tradycyjnie już ze Świętami Bożego Narodzenia. Nasza karawana świąteczna, która odwiedziła 50 miast w Polsce cieszyła się popularnością, a frekwencja przerosła wszelkie oczekiwania - komentuje Iwona Jacaszek Pruś.

W 2015 roku Coca-Cola HBC Polska wprowadziła na rynek innowacyjną, ekologiczną butelkę roślinną tzw. Plant bottle, co docenili konsumenci wody Kropla Beskidu i zaowocowało wzrostem jej sprzedaży.

- Cieszy nas bardzo fakt, że w niezależnym badaniu nasi klienci detaliczni uznali nas za najlepszego dostawcę wśród firm FMCG. Zostaliśmy także ocenieni jak firma nr 1 wśród firm FMCG w rankingu firm odpowiedzialnych społecznie w Polsce - dodaje Iwona Jacaszek Pruś.

Jednocześnie przyznaje, że spółka liczy na to, że 2016 rok będzie równie udany. - Dla naszych konsumentów, klientów i partnerów mamy równie ekscytujące plany, jak to co wdrożyliśmy w 2015 roku - podsumowuje dyrektor Coca-Cola HBC Polska.

Jak już pisaliśmy, zdaniem Iwony Jacaszek Pruś, rok 2015 był świetnym rokiem dla całej branży napojowej. Sprzedaż napojów bezalkoholowych w 2015 wyraźnie wzrosła w porównaniu do zeszłego roku (prawie 9 proc. w ujęciu wolumenowym oraz 6 proc. w ujęciu wartościowym według danych do końca listopada br.). W poprzednich latach wzrost rynku oscylował wokół 2 proc. rocznie.

Czytaj także: Dyrektor Coca-Coli: Rok 2015 był świetny dla branży napojowej

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Iwona Jacaszek-Pruś RSS ALERT    /    Coca-Cola HBC Polska RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    Kropla Beskidu RSS ALERT    /    rynek napojów w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • ra 2016-01-06 22:17:39
    Te napoje to już tylko idioci kupują
  • gość 2016-01-08 19:04:25
    A czyim kosztem?? Pracowników!! Firma, która tylko potrafi się chwalić wynikami i zasłaniać reputacją. W środku bałagan jakich mało. Dramat!
  • womit 2016-01-10 22:01:42
    Czy ja wiem, czy tak kosztem pracowników, na forum gowork.pl/opinie_czytaj,15315 jakoś specjalnie nie narzekają.
  • gość 2016-01-14 12:03:29
    Co?? Proponuję wczytać się w te komentarze.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.9.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!