Dyrektor FoodCare o marce Black: Naszym celem numer 1 jest ekspansja zagraniczna i eksport
- Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
- Data: 25-11-2017, 14:48

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Skąd pomysł na wspólny projekt z zawodniczkami futbolu amerykańskiego?
Gdy zatelefonował do nas Patryk Tyryłło, prezes firmy Pro Polska, będącej promotorem trasy LFL i opowiedział o koncepcie wydarzenia w Polsce, nie zastanawialiśmy się ani chwili. Uwierzyliśmy w ten projekt, który idealnie wkomponował się w ideę marki Black, która od zawsze nosi w sobie amerykańskie akcenty. Dlatego m.in. reklamuje nas Mike Tyson. Duża dawka mocy i energii, męski świat, piękne kobiety, sport, rywalizacja, walka, odwaga świetnie wpisują się w strategię marki Black, stąd też zostaliśmy tytularnym sponsorem wydarzenia. Oprócz meczów, które odbędą się na początku przyszłego roku w trzech miastach w Polsce, planujemy szeroko zakrojone działania marketingowe. Będziemy obecni w telewizji, Internecie, na Outdorze. Dołączyły do nas polskie gwiazdy. Mocno wierzymy, że te działania wybiją jeszcze bardziej i umocnią pozycję naszej marki.
komentarze (1)
Brawo Tak trzymać. Cały czas do przodu,
Odpowiedz