Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Napoje

Dyrektor FoodCare o marce Black: Naszym celem numer 1 jest ekspansja zagraniczna i eksport

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 25-11-2017, 14:48
Black Energy Drink nawiązał współpracę z zawodniczkami amerykańskiej ligi futbolu amerykańskiego i stał się sponsorem tytularnym LFL All-Star Tour Poland 2018. Czyżby te kroki wskazywały kolejny kierunek do ekspansji zagranicznej FoodCare? O planach związanych z nowym projektem oraz eksportem Black Energy Drink rozmawialiśmy z Pauliną Włodarską-Grodzińską, dyrektor marketingu FoodCare.
Dyrektor FoodCare o marce Black: Naszym celem numer 1 jest ekspansja zagraniczna i eksport
Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare, fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Skąd pomysł na wspólny projekt z zawodniczkami futbolu amerykańskiego?

Gdy zatelefonował do nas Patryk Tyryłło, prezes firmy Pro Polska, będącej promotorem trasy LFL i opowiedział o koncepcie wydarzenia w Polsce, nie zastanawialiśmy się ani chwili. Uwierzyliśmy w ten projekt, który idealnie wkomponował się w ideę marki Black, która od zawsze nosi w sobie amerykańskie akcenty. Dlatego m.in. reklamuje nas Mike Tyson. Duża dawka mocy i energii, męski świat, piękne kobiety, sport, rywalizacja, walka, odwaga świetnie wpisują się w strategię marki Black, stąd też zostaliśmy tytularnym sponsorem wydarzenia. Oprócz meczów, które odbędą się na początku przyszłego roku w trzech miastach w Polsce, planujemy szeroko zakrojone działania marketingowe. Będziemy obecni w telewizji, Internecie, na Outdorze. Dołączyły do nas polskie gwiazdy. Mocno wierzymy, że te działania wybiją jeszcze bardziej i umocnią pozycję naszej marki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ABC 2017-11-24 16:13:02

    Brawo Tak trzymać. Cały czas do przodu,

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!