Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Dyrektor PepsiCo: Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży w Polsce w 2015 r.

- 2015 r. możemy zaliczyć do bardzo udanych. W PepsiCo jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży w mijającym roku, zarówno naszych marek napojowych, jak i przekąskowych - mi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną, PepsiCo.

Dyrektor PepsiCo: Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży w Polsce w 2015 r.
Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną, PepsiCo

Jak podaje Małgorzata Skonieczna, w 2015 r. polscy konsumenci chętnie sięgali po Pepsi i jej bezcukrowe warianty Pepsi Max i Pepsi Light/Lemon. Ponadto dużym powodzeniem cieszyły się napoje Lipton Ice Tea – w tym roku firma wprowadziła na polski rynek nowy wariant tego napoju o smaku tropikalnym. - Swoich stały zwolenników ma też Mirinda o smaku pomarańczowym i cytrynowym. W 2015 r. swoją pozycję umocnił też napój energetyczny Rockstar - dodaje.

Dużo mówi się o tym, że segment napojów gazowanych traci w związku z rosnącym znaczeniem trendu prozdrowotnego. - Napoje gazowane mają swoich stałych zwolenników, a Polacy lubią sięgać po napoje znanych i lubianych marek, które angażują ich w zabawę. Klientom przykładającym dużą wagę do trendów prozdrowotnych oferujemy bezcukrowe warianty Pepsi, czyli Pepsi Max i Pepsi Light/Lemon, napoje Lipton Ice Tea częściowo słodzone stewią, wodę źródlaną Krystaliczne Źródło oraz soki owocowe Toma. W szerokim i zróżnicowanym portfolio PepsiCo każdy może znaleźć napój i przekąskę odpowiednią dla siebie - komentuje Małgorzata Skonieczna.

Jej zdaniem, 2015 rok firma może zaliczyć do bardzo udanych. - W tym roku PepsiCo obchodziło na świecie 50-lecie swojego istnienia. Ponadto bardzo cieszymy się, z faktu, że wiodące światowe marki PepsiCo: Lay’s, Pepsi i Gatorade zostały oficjalnymi markami Ligi Mistrzów UEFA - dodaje.

Na polskim rynku PepsiCo przeprowadziło szereg działań marketingowych dla marek napojowych, takiech jak Wyzwanie Smaku Pepsi, które zorganizowane zostało po raz trzeci. - Ponadto w listopadzie na półkach sklepowych pojawiła się Pepsi z limitowanej edycji z lat 80. Marka Lipton Ice Tea zaoferowała konsumentom nowy, tropikalny smak, a Rockstar Energy Drink poruszył w tym roku wiele polskich miast podczas energetycznych eventów - mówi Małogorzata Skonieczna.

Globalnie PepsiCo w trzecim kwartale roku zanotowało zysk netto przypadający na spółkę w wysokości 533 mln dolarów. W analogicznym okresie ubiegłego roku był on znacząco wyższy i wynosił ponad 2 mld dolarów. W przeliczeniu na akcję zysk wyniósł 0,36 dolara, podczas gdy w ubiegłym roku 1,32 dolara.

Do koncernu PepsiCo należą takie marki, jak Pepsi, Lipton Ice Tea, Mirinda, 7UP, Toma, Gatorade, Lay's czy Cheetos.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PepsiCo RSS ALERT    /    Pepsi RSS ALERT    /    Małgorzata Skonieczna RSS ALERT    /    rynek napojów w Polsce RSS ALERT    /    rynek przekąsek w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • zaiks 2015-12-20 21:47:43
    Co ciekawe jak czytałem na forum pepsi gowork.pl/opinie_czytaj,182623 to jednak nie tak wszystko mają kolorowo.
  • operator z Radzymina 2015-12-21 13:45:17
    A ja gratuluję konkurencji. Też tak chcę.
  • kordek 2016-07-05 11:14:21
    Czemu hale pepsico stoją wolne do przejęcia w JARTOM? Ta sprzedaż jest z czymś konkretnym związana? I kto miał okazję zobaczyć te hale od środka, w jakim są stanie?
  • katans 2016-07-29 11:03:25
    Czy hale Pepsico już poszły? Wiadomo dlaczego są sprzedawane? Miał ktoś okazję ich oceny od wewnątrz? Nie ze specjalistami - tak czysto amatorsko. Jak jest ich realna wartość?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!