Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Dyrektor PepsiCo: Przewidujemy umiarkowany wzrost kategorii napojów

- Na 2013 rok przewidujemy umiarkowany wzrost kategorii zimnych napojów. Ten wzrost napędzany będzie przez duże, dojrzałe kategorie, takie jak woda i napoje gazowane oraz małe, ale dynamicznie rozwijające się napoje energetyczne, izotoniczne oraz ice tea. W dalszym ciągu wzrost tych kategorii będzie hamowany przez szeroką kategorię soków i niegazowanych napojów owocowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Pyzikiewicz, dyrektor marketingu kategorii napojów PepsiCo.

Dyrektor PepsiCo: Przewidujemy umiarkowany wzrost kategorii napojów
Dyrektor PepsiCo: w I półroczu 2013 br. dynamika wzrostu kategorii napojów orzeźwiających wyraźnie zwolniła

Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
Data: 06-08-2013, 10:34
Jak podkreśla Katarzyna Pyzikiewicz, PepsiCo osiąga w tym roku dynamiczny wzrost sprzedaży i firma pracuje nad tym, by kontynuować ten trend. - Planujemy dalsze aktywności w najważniejszych i najszybciej rozwijających się kategoriach - dodaje.

Dyrektor marketingu PepsiCo przyznaje, że w pierwszym półroczu 2013 roku dynamika wzrostu kategorii napojów orzeźwiających wyraźnie zwolniła, w porównaniu z ubiegłym rokiem. - W dużym stopniu przyczyniły się do tego warunki pogodowe, a szczególnie silniejsze opady deszczu w drugim kwartale roku. Na szczęście koniec czerwca i lipiec były bardzo ciepłe - liczymy, że pozytywnie wpłynie to na częstotliwość konsumpcji i pobudzi kategorie napojowe do dynamiczniejszego wzrostu - mówi Katarzyna Pyzikiewicz.

Jakie napoje najlepiej sprzedają się w okresie letnim? Jak podkreśla nasza rozmówczyni, z jednej strony są to oczywiście kategorie najbardziej sezonowe, których sprzedaż jest najsilniej skorelowana z pogodą (temperatura i intensywność opadów). - Dotyczy to zarówno kategorii dojrzałych, o wysokich, ustabilizowanych penetracjach, które znalazły już sobie stałe miejsce w zwyczajach polskich konsumentów, takich jak woda czy napoje gazowane, ale także tych mniejszych, dynamicznie rozwijających się, czyli ice tea i napojów energetycznych. W najmniejszym stopniu na letnie temperatury reagują soki owocowe - podsumowuje dyrektor marketingu PepsiCo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Katarzyna Pyzikiewicz RSS ALERT    /    Pepsi RSS ALERT    /    PepsiCo RSS ALERT    /    napoje gazowane RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT    /    napoje energetyzujące RSS ALERT    /    ice tea RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.247.75
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!