Dyrektor Teekanne: Rynek herbaty spada zarówno wartościowo, jak i ilościowo
- Autor: pm, portalspozywczy.pl
- Data: 09-10-2013, 11:33

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jednak - jak podkreśla Maciej Rymski - z punktu widzenia firmy nie widać kryzysu ani załamania popytu.
- Ciekawą sytuację można zaobserwować w przypadku marek własnych, które poszerzają swoją ofertę o produkty aspirujące do wyższej jakości, jednak dalej odbiega ona od poziomu marek premium. Udział marek własnych systematycznie wzrasta, ale odpowiedzi na pytanie, czy produkty marek własnych stanowią groźną konkurencję, tak jak jest to np. w Niemczech, będzie można udzielić dopiero za kilka lat - komentuje dyrektor Teekanne Polska.
komentarze (5)
Jeśli człowiek odpowiedzialny za sprzedaż herbaty Teekanne będzie w stanie odpowiedzieć na pytanie czy marki własne stanowią zagrożenie dla brandowych proudktów, dopiero za kilka lat...to gratulacje dla rekruterów i zarządu, którzy go zatrudniali :)
Odpowiedz"stabilna sytuacja segmentu premium"... Teekane w Polsce do tego segmentu już nie należy. Sprzedaż herbat 100 x 1,75 po 6,99 ( Auchan, Kaufland) na półce, to słaba rekomendacja "wielkiej marki"... Dodatkowo tu pakowana jest słaba jakościowo herbatka... Teekane sprzedaje w Polsce 5 razy taniej ( czyli 5 razy gorszą herbatę ) niż w Niemczech.
OdpowiedzBo sprzedaż herbaty w naszym kraju zawsze była dobra ze względu na tradycję. Jeżeli ludzie zaczną bardziej dbać o siebie, to się przerzucą całkowicie na herbatę bo też jest zwyczajnie taniej od fizzydrinków.
OdpowiedzRynek ma sie dobrze szczegolnie teraz przed swietami. Inna sprawa, ze w Polsce premium segment to sa wlasnie herbaty po 5pln paczka, bo sie sprzedaja w dyskontach po 80gr sypanki.
Odpowiedzbedzie widoczmy podzial na premium i standard i pojawi sie tez cenowa roznica ewidentnie oddzielajac ziarno od plew. czy tak bedzie juz w tym roku ? Zalezy wlasnie od tych najwiekszych teekanne i unilevera.
Odpowiedz