W podsumowaniu ubiegłorocznym przygotowanym przez analityków Euromonitor, Unilever Group z wynikiem 30,4 % zdecydowanie wyprzedziło pod względem sprzedaży konkurencję. Kolejne pozycje w zestawieniu zajęły odpowiednio: Herbapol Lublin S.A (13,1%), Tata Global Beverages Ltd. (7,2%), Mokate (4,6%) oraz Posti S.A (3,7%).
Unilever triumfowało także w zestawianiu najczęściej kupowanych marek. Dwie z nich, należące do spółki, w 2016 roku cieszyły się największą popularnością wśród konsumentów. Najbardziej Lipton (16,9%), który zajął pierwsze miejsce w tym zestawieniu. W gronie najczęściej kupowanych brandów znalazły się także: Saga (13,5%), Big – Active (6,7%), Herbapol (6,2%) oraz Tetley (3,8%).
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (3)
Unilevel ? Chyba Unilever
Odpowiedzherbata lipton to nie jest nawet produkt herbato podobny, to świństwo, kt. kupują chyba tylko wygłodniali emeryci
OdpowiedzBardzo lubię herbatki z big-active. Nigdy sie nie zawiodłam. Pijąc dobry napar z herbaty, możemy zrobić wiele korzystnego dla siebie i swojego organizmu.
Odpowiedz