• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Euromonitor: Kto jest liderem rynku herbaty w Polsce?

Z danych Euromonitor wynika, że pod względem wartości sprzedaży w 2016 roku liderem rynku herbaty w Polsce jest Unilever Group, właściciel takich marek jak: Lipton i Saga.
  • Autor: Euromonitor Int.
  • Data: 13-04-2017, 12:16
Euromonitor: Kto jest liderem rynku herbaty w Polsce?
fot. shutterstock

W podsumowaniu ubiegłorocznym przygotowanym przez analityków Euromonitor, Unilever Group z wynikiem 30,4 % zdecydowanie wyprzedziło pod względem sprzedaży konkurencję. Kolejne pozycje w zestawieniu zajęły odpowiednio: Herbapol Lublin S.A (13,1%), Tata Global Beverages Ltd. (7,2%), Mokate (4,6%) oraz Posti S.A (3,7%).

Unilever triumfowało także w zestawianiu najczęściej kupowanych marek. Dwie z nich, należące do spółki, w 2016 roku cieszyły się największą popularnością wśród konsumentów. Najbardziej Lipton (16,9%), który zajął pierwsze miejsce w tym zestawieniu. W gronie najczęściej kupowanych brandów znalazły się także: Saga (13,5%), Big – Active (6,7%), Herbapol (6,2%) oraz Tetley (3,8%).

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Ms 2017-04-13 22:33:59

    Unilevel ? Chyba Unilever

    Odpowiedz
  • moi 2017-04-19 12:52:30

    herbata lipton to nie jest nawet produkt herbato podobny, to świństwo, kt. kupują chyba tylko wygłodniali emeryci

    Odpowiedz
  • cukier 2017-05-05 23:40:22

    Bardzo lubię herbatki z big-active. Nigdy sie nie zawiodłam. Pijąc dobry napar z herbaty, możemy zrobić wiele korzystnego dla siebie i swojego organizmu.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!