Excellence i Biofluid tworzą zespół sprzedażowy
- Autor: Puls Biznesu
- Data: 26-09-2014, 08:38

List intencyjny w tej sprawie został już podpisany. Zgodnie z jego treścią, ma dojść do połączenia działów marketingu i sprzedaży obu firm. Zdaniem Marcina Ciecierskiego, twórcy Excellence, fuzja na poziomie sprzedaży jest świetnym rozwiązaniem dla mniejszych podmiotów, które posiadają słabszą pozycję negocjacyjną od dużych koncernów spożywczych. Ciecierski nie wyklucza dołączenia w przyszłości kolejnej spożywczej kategorii do tego pomysłu.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Podobny ruch od tego planowanego przez Excellence i Biofluid wykonał już fundusz private equity Resource Partners, który doprowadził do powiązania działów sprzedaży Delicpolu i Good Food, dwóch niezależnych spółek ze swojego portfela, co przyczyniło się do obniżenia kosztów - zauważa "Puls Biznesu".
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Polska firma przegrywa w sądzie. Ile musi zapłacić dostawcy z Niemiec?
-
Chińska herbata Vintage może być lepszą inwestycją niż whisky
-
Międzynarodowy Dzień Herbaty. To jeden z najpopularniejszych napojów świata
-
Herbapol wprowadza nowy smak sezonowych syropów
-
Excellence z zyskiem netto ponad 194 tys. zł. w I kw. 2022
-
„Herbapol-Lublin” S.A. otworzył sezon zbiorów. Firma planuje zebrać ponad 70 rodzajów roślin
-
Nietypowe, ekologiczne stendy z napojami bez cukru w Kauflandzie
-
GIS wycofuje 2 parte "Herbatki dla odchudzających się”
-
Herbaty Quebonafide zaleją rynek? Wiemy, kiedy trafią do Żabki i Biedronki
-
Producent soków zwiększa zyski dzięki Biedronce i influencerom
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)