Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Excellence poprawia wyniki dzięki nowym umowom z sieciami handlowymi

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2016, 11:12
W I kwartale 2016 r. Excellence SA, producent syropów owocowych, osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 8,23 mln zł, wyższe o 25,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. Wynik netto wyniósł 164 tys. zł i jest wyższy o 35 proc. rdr.
Excellence poprawia wyniki dzięki nowym umowom z sieciami handlowymi
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Wzrost przychodów ze sprzedaży w I kwartale 2016 roku w stosunku do analogicznego kwartału 2015 roku wynikał z realizacji większych zamówień oraz nowych umów z dużymi sieciami handlowymi - podała spółka w raporcie.

Jak dodano, w I kwartale 2016 roku spółka nadal realizowała strategię polegającą na wprowadzaniu
produktów pod marką Excellence do sieci handlowych. Wśród oferowanych produktów są m. in. owoce
w syropie, syropy barmańskie i do kawy oraz syropy w metalowej puszce, charakteryzujące się bardzo
wysoką jakością i pozycjonowane jako produkty premium.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!