Excellence: stawiamy na budowanie własnych marek. W private label osiągnęliśmy wszystko
- Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
- Data: 02-03-2018, 12:10

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Ponieważ zbudowaliśmy już również własne marki, choć dużo w tym zakresie jest jeszcze jednak przed nami. Najważniejsze dla nas jest to, że potrafimy dostarczać wartość konsumentom i naszym partnerom handlowym w każdym modelu sprzedażowym. Nasze marki stanowią obecnie 30-40 proc. w całej naszej produkcji. Plan rozwoju Excellence w naturalny sposób zakłada budowanie własnych marek, ponieważ w private label osiągnęliśmy już wszystko, co jest możliwe, bo nie ma już więcej sieci handlowych w naszym kraju - zapewnia prezes Excellence.
I zapewnia, że spółka zamierza budować swój brand z ofertą bio oraz z sokami NFC. - W tym roku zamierzamy intensywnie wprowadzać do oferty produkty ekologiczne. Stawiamy na innowacyjność i marki bio, bo uważamy, że ten sektor, podobnie jak na całym świecie, również w Polsce będzie intensywnie się rozwijał. Jesteśmy przekonani, że to jest odpowiedni czas, kiedy należy wsiąść do tego pociągu - dodaje..
komentarze (0)