Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Napoje

Excellence: stawiamy na budowanie własnych marek. W private label osiągnęliśmy wszystko

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2018, 12:10
- Kiedyś podstawą biznesu Excellence była produkcja private label. Dzisiaj jest zupełnie inaczej - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Dariusz Polinceusz, prezes zarządu Excellence.
Excellence: stawiamy na budowanie własnych marek. W private label osiągnęliśmy wszystko
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Ponieważ zbudowaliśmy już również własne marki, choć dużo w tym zakresie jest jeszcze jednak przed nami. Najważniejsze dla nas jest to, że potrafimy dostarczać wartość konsumentom i naszym partnerom handlowym w każdym modelu sprzedażowym. Nasze marki stanowią obecnie 30-40 proc. w całej naszej produkcji. Plan rozwoju Excellence w naturalny sposób zakłada budowanie własnych marek, ponieważ w private label osiągnęliśmy już wszystko, co jest możliwe, bo nie ma już więcej sieci handlowych w naszym kraju - zapewnia prezes Excellence.

I zapewnia, że spółka zamierza budować swój brand z ofertą bio oraz z sokami NFC. - W tym roku zamierzamy intensywnie wprowadzać do oferty produkty ekologiczne. Stawiamy na innowacyjność i marki bio, bo uważamy, że ten sektor, podobnie jak na całym świecie, również w Polsce będzie intensywnie się rozwijał. Jesteśmy przekonani, że to jest odpowiedni czas, kiedy należy wsiąść do tego pociągu - dodaje..

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!