Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Excellence: to jest odpowiedni moment, żeby wsiąść do pociągu z napisem eko

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-02-2018, 12:37
- W tym roku planujemy intensywnie wprowadzać do oferty produkty ekologiczne. Stawiamy na innowacyjność i marki bio, bo uważamy, że ten sektor, podobnie jak na całym świecie, również w Polsce będzie intensywnie się rozwijał - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Dariusz Polinceusz, prezes zarządu Excellence.
Excellence: to jest odpowiedni moment, żeby wsiąść do pociągu z napisem eko
fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kiedyś podstawą biznesu Excellence była produkcja private label. Dzisiaj jest inaczej…

- Tak, ponieważ zbudowaliśmy już również własne marki, choć dużo w tym zakresie jest jeszcze jednak przed nami. Najważniejsze dla nas jest to, że potrafimy dostarczać wartość konsumentom i naszym partnerom handlowym w każdym modelu sprzedażowym. Nasze marki stanowią obecnie 30-40 proc. w całej naszej produkcji. Plan rozwoju Excellence w naturalny sposób zakłada budowanie własnych marek, ponieważ w private label osiągnęliśmy już wszystko, co jest możliwe, bo nie ma już więcej sieci handlowych w naszym kraju - zapewnia Dariusz Polinceusz.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • pog 2018-02-27 12:57:42

    Durni ludzie kupują i przepłacają produkty \"eko\" bo wydaje im się, że to zdrowsze. Mają rację - wydaje im się.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!