Excellence: to jest odpowiedni moment, żeby wsiąść do pociągu z napisem eko
- Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
- Data: 26-02-2018, 12:37

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Kiedyś podstawą biznesu Excellence była produkcja private label. Dzisiaj jest inaczej…
- Tak, ponieważ zbudowaliśmy już również własne marki, choć dużo w tym zakresie jest jeszcze jednak przed nami. Najważniejsze dla nas jest to, że potrafimy dostarczać wartość konsumentom i naszym partnerom handlowym w każdym modelu sprzedażowym. Nasze marki stanowią obecnie 30-40 proc. w całej naszej produkcji. Plan rozwoju Excellence w naturalny sposób zakłada budowanie własnych marek, ponieważ w private label osiągnęliśmy już wszystko, co jest możliwe, bo nie ma już więcej sieci handlowych w naszym kraju - zapewnia Dariusz Polinceusz.
komentarze (1)
Durni ludzie kupują i przepłacają produkty \"eko\" bo wydaje im się, że to zdrowsze. Mają rację - wydaje im się.
Odpowiedz