Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

strefa premium

FoodCare: Chcemy zbudować od nowa pozycję Frugo

  • Autor: Adam Tubilewicz
  • Data: 09-12-2021, 09:21
  • Aktualizacja: 19-12-2021, 09:52
Frugo to jeden z symboli lat 90. Jak kultowa marka odnajduje się w dzisiejszych realiach rynkowych? Jakie plany rozwoju ma wobec niej FoodCare? Zapraszamy do lektury.
FoodCare: Chcemy zbudować od nowa pozycję Frugo
FoodCare chce zbudować od nowa rynkową pozycję Frugo. fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

  • Frugo to jeden z symboli lat 90. Kultowa marka od 2011 roku znajduje się w portfolio FoodCare. Jak obecnie radzi sobie na rynku?
  • Frugo to dziś nie tylko owocowy napój w szklanej butelce, ale cała gama produktów spożywczych.
  • Jakie są plany rozwoju brandu i jak na Frugo wpłynął podatek cukrowy?

 

Pokolenie Frugo i smak lat 90

Frugo trafiło na sklepowe półki w 1996 r. O sukcesie napojów przesądziła słynna kampania reklamowa wymyślona przez Iwo Zaniewskiego i Kota Przyborę. Oprócz hasła "No to Frugo!" marketingowcy zaproponowali także nietypowy kształt butelki o pojemności 0,3 litra i etykietę nawiązującą do graffiti. Efekt? Frugo szybko stało się czymś więcej niż tylko napojem. Pod koniec tego samego roku uzyskano 90-procentową rozpoznawalność marki i 4-procentowy udział w rynku soków, a socjologowie mówią dziś o “pokoleniu Frugo”.

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!