FoodCare: Chcemy zbudować od nowa pozycję Frugo
- Autor: Adam Tubilewicz
- Data: 09-12-2021, 09:21
- Aktualizacja: 19-12-2021, 09:52

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Frugo to jeden z symboli lat 90. Kultowa marka od 2011 roku znajduje się w portfolio FoodCare. Jak obecnie radzi sobie na rynku?
- Frugo to dziś nie tylko owocowy napój w szklanej butelce, ale cała gama produktów spożywczych.
- Jakie są plany rozwoju brandu i jak na Frugo wpłynął podatek cukrowy?
Pokolenie Frugo i smak lat 90
Frugo trafiło na sklepowe półki w 1996 r. O sukcesie napojów przesądziła słynna kampania reklamowa wymyślona przez Iwo Zaniewskiego i Kota Przyborę. Oprócz hasła "No to Frugo!" marketingowcy zaproponowali także nietypowy kształt butelki o pojemności 0,3 litra i etykietę nawiązującą do graffiti. Efekt? Frugo szybko stało się czymś więcej niż tylko napojem. Pod koniec tego samego roku uzyskano 90-procentową rozpoznawalność marki i 4-procentowy udział w rynku soków, a socjologowie mówią dziś o “pokoleniu Frugo”.
komentarze (0)