- Nasz napój będzie wyróżniać nie tylko ciekawa nazwa, ale także butelka w kształcie kryształu. Będzie to opakowanie PET w formacie impulsowym, czyli pojemności 500 ml. Nice Tea będzie sprzedawany w dwóch wariantach - zielona herbata mrożona z aloesem oraz czarna - z orzeźwiającą nutą brzoskwini - tłumaczy Paulina Włodarska-Grodzińska.

Ice-tea oraz szumnie zapowiadany rozwój segmentu energetyków FoodCare to niejedyne plany firmy na sezon letni 2013. W planach są także działania związane z poprawą wyników sprzedaży Frugo.

- W najbliższych dniach rozpoczniemy komunikację w telewizji - mamy już gotowy spot reklamowy. Oprócz tego planujemy wiele innowacyjnych metod promocji. Konsument Frugo jest bardzo wymagający, dlatego stawiamy na nowoczesne formy komunikacji w internecie. Nasz plan jest taki, aby konsumenci sami szukali treści w internecie i dzielili się nimi z innymi. Nigdy Frugo nie wyjdzie do konsumenta z nachalną reklamą, czyli np. banerami, które będą go zewsząd atakować - mówi dyrektor marketingu FoodCare.

Czytaj także: Prezes FoodCare o planach rozwoju marek Black, N-Gine i Blow

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl