Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

FoodCare zapowiada kolejny rok intensywnego rozwoju portfolio

Firma FoodCare podała, że odnotowała dobre wyniki w 2013 r. Motorami sprzedaży były: napój energetyczny Black, Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella. Firma należąca do Wiesława Włodarskiego zapowiada, że 2014 rok upłynie pod znakiem dalszego intensywnego rozwoju portfolio produktów.

FoodCare zapowiada kolejny rok intensywnego rozwoju portfolio
Wiesław Włodarski, prezes FoodCare

Sprzedaż Frugo od momentu reaktywacji marki przekroczyła 300 mln butelek. W ub.r. brand wygenerował przychody w wysokości 101 mln zł. Z udziałami rynkowymi na poziomie 43 proc. w ujęciu wartościowym i 39 proc. pod względem liczby sprzedanych sztuk, Frugo utrzymało pozycję lidera na rynku napojów w szklanych butelkach. Jak podaje FoodCare, w tym czasie Black Energy Drink zdobył 15,1 proc. udziały pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 11,5 proc. udziały ilościowo w litrach, utrzymując miano najchętniej wybieranego przez konsumentów napoju energetycznego. Firma podkreśla, że sukces ten udało się osiągnąć mimo spadku na rynku napojów energetycznych wartym niemal 760 mln zł.

FoodCare osiąga wysokie wyniki nie tylko w kategorii napoje, ale także jeśli chodzi o produkty deserowe i sypkie m.in. przy udziale marki Gellwe. Brand jest liderem wartościowym i wolumenowym w sprzedaży: ciast na zimno (26 proc. udziałów wartościowo i 35 proc. wolumenowo), karpatki / ciasta (55 proc. i 58 proc.), proszku do pieczenia (34 proc. i 41 proc.), bitej śmietany (35 proc. i 37 proc.) oraz sody oczyszczonej (36 proc. i 41 proc.).

Jedną z najsilniejszych marek w portfolio FoodCare stała się także Fitella. Marka jest liderem kategorii musli z 39 proc. udziałami w rynku. W 2013 r. Fitella rozszerzyła swoje portfolio o kolejny produkt dla kobiet, debiutując w zupełnie nowym segmencie herbat mrożonych.

FoodCare jest ponadto jednym z największych dostawców marek własnych do wiodących sieci handlowych w Polsce i Europie.

- Nie zważając na wymagającą sytuację rynkową i dużą konkurencyjność branży, w ubiegłym roku skupiliśmy się na dalszym rozwoju biznesu. Rozbudowywaliśmy portfolio produktów, inwestowaliśmy w działania sprzedażowo-marketingowe, weszliśmy w nowy segment herbat mrożonych pod marką Fitella. Strategia ta zdała egzamin, przynosząc nam doskonałe wyniki sprzedaży. Dlatego nie planujemy jej zmieniać - mówi prezes Wiesław Włodarski.

Czytaj także: FoodCare wejdzie w nowe kategorie

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiesław Włodarski RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Frugo RSS ALERT    /    Black RSS ALERT    /    Fitella RSS ALERT    /    Gellwe RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT    /    herbata mrożona RSS ALERT    /    desery RSS ALERT    /    ciasta w proszku RSS ALERT    /    musli RSS ALERT    /    rynek napojów RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • obserwator 2014-03-10 11:13:34
    ehhhhhhh tak było by pięknie gdyby nie te procesy .....
  • wyniki 2014-03-10 12:02:58
    Czy Pan Wiesław nie zdaje sobie sprawy, że za chwilę jego wyniki za 2013r będą ogólnodostępne i ktoś powie SPRAWDZAM !
  • ola 2014-03-11 10:41:17
    stac go na procesy...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.218.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!