Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Gourmet Foods: herbaty premium niezmiennie utrzymują wysoki poziom sprzedaży

– Wbrew pojawiającym się w mediach informacjom na temat zmniejszonego obecnie zainteresowania produktami premium, nasza praktyka rynkowa dowodzi, że rzeczywiste zachowania konsumenckie są zgoła inne – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Witomski, dyrektor zarządzający Gourmet Foods, dystrybutora herbat Dilmah.

Gourmet Foods: herbaty premium niezmiennie utrzymują wysoki poziom sprzedaży
fot. materiały prasowe

Portalspozywczy.pl: Jak funkcjonuje Gourmet Foods w czasie pandemii? Jak wyglądają działania firmy w handlu detalicznym oraz w sektorze HoReCa?

Piotr Witomski, dyrektor zarządzający Gourmet Foods: Zachowujemy równowagę. Z jednej strony wszystkie kluczowe procesy biznesowe firmy przebiegają zdalnie, co w dużej mierze uniezależnia nasze działania od bieżących decyzji administracyjnych związanych chociażby z kolejnymi stadiami kwarantanny. Z drugiej strony od kilkudziesięciu lat z równą intensywnością obecni jesteśmy zarówno w segmencie detalicznym jak też HoReCa, co w obecnej sytuacji pozwala nam nie tylko dyskontować chwilowy przestój rynku gastronomicznego, ale wręcz skupić się na działaniach wspierających naszych partnerów w tym obszarze.

Jakie kroki podejmuje Gourmet Foods, aby ograniczyć negatywny wpływ koronawirusa na swoje działania?

W sytuacji nadzwyczajnej staramy się działać normalnie. Przyjmujemy i przekazujemy do realizacji wszystkie zamówienia naszych klientów, zabezpieczamy na bieżąco stany magazynowe naszych produktów i przede wszystkim pozostajemy z naszymi kontrahentami w stałym, zdalnym kontakcie. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco także z potrzebami rynku, co pozwala nam np. wdrażać działania pomocowe dla naszych partnerów z segmentu HoReCa. Spółka Gourmet Foods przez 30 lat działalności zyskała na rynku renomę nie tylko dystrybutora najlepszych w swojej kategorii produktów Dilmah, Saquella i Fabbri, ale także partnera, na którego zawsze można liczyć.

Czy zauważa Pan obecnie zwiększone zakupy,zapotrzebowanie na herbatę i inne produkty z oferty Państwa firmy?

Wbrew pojawiającym się w mediach informacjom na temat zmniejszonego obecnie zainteresowania produktami premium, nasza praktyka rynkowa dowodzi, że rzeczywiste zachowania konsumenckie są zgoła inne. Herbaty Dilmah niezmiennie utrzymują wysoki poziom sprzedaży. Warto zaznaczyć, że w dłuższej perspektywie wiele zależeć będzie nie tylko od kolejnych obostrzeń wprowadzanych przez rząd, ale także od aktywności sprzedawców. W czasie epidemii zachowania zakupowe ulegają zmianie – konsumenci z jednej strony podejmują decyzje pod presją czasu, a z drugiej strony dokonują większych, precyzyjnie zaplanowanych zakupów. Zadaniem sprzedawców powinno być ułatwienie im tego zadania poprzez maksymalne uporządkowanie półek sklepowych tak, żeby szybko i intuicyjnie dało się na nich znaleźć poszukiwane produkty – zarówno segmentu ekonomicznego jak też premium.

Dziękuję za rozmowę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Gourmet Foods RSS ALERT    /    Dilmah RSS ALERT    /    Piotr Witomski RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbaty w Polsce RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    koronawirus w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!