Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Gourmet Foods: Niewielka dynamika a także deflacja zaostrzyły konkurencję cenową

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2017, 14:39
– Wartość rynku herbaty w Polsce jest stabilna. Niewielka dynamika – do około procenta rocznie, a także deflacja trwająca do początku tego roku z jednej strony zaostrzyły konkurencję cenową, z drugiej spowodowały konieczność poszukiwania wyróżników i przewag konkurencyjnych poszczególnych marek wewnątrz samej kategorii – stwierdziła Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods, dystrybutora herbat Dilmah.
Gourmet Foods: Niewielka dynamika a także deflacja zaostrzyły konkurencję cenową
fot. shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Herbata swoją popularnością najbardziej cieszy się w sezonie zimowym. Ma to przełożenie na kondycję finansową producentów tego rynku.

– Sezon zimowy nie różnił się znacznie od tego w roku ubiegłym, wykonaliśmy zakładany sobie plan. Herbata jest kategorią, której nie dotyka sezonowość, ponieważ pijemy ją cały rok. Niemniej zimniejsze miesiące i niższe temperatury sprzyjają wzrostom sprzedaży. Już tradycyjnie nasi konsumenci chętniej sięgali w tym okresie po herbaty z tzw. zimowych smaków. Największym zainteresowaniem cieszyła się Herbata Dilmah Orange – oceniła  Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods, dystrybutora herbat Dilmah.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!