Grauer, KPMG: możemy być świadkami kolejnych przetasowań na rynku napojowym w Polsce
- Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
- Data: 05-02-2019, 16:12

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
1 lutego 2019 r., Hortex ogłosił przejęcie Jurajskiej od firmy BEWA, trzy dni później Ustronianka zapowiedziała przejęcie Hoop Polska. Skąd ożywienie w sektorze napojów?
- Obie transakcje łączy to, że mają zarówno charakter konsolidacyjny, jak i stanowią porządkowanie aktywów na rynku. Sprzedaż Jurajskiej do Horteksu pozwala skoncentrować się sprzedającemu na produkcji private label, a Horteksowi – wejść w segment markowej wody mineralnej. Z kolei transakcja sprzedaży Hoop Polska oznacza rozstanie się czeskiej Kofoli z krajowym rynkiem napoi, a jednocześnie stanowi ekspansję Ustronianki w nowy segment rynku - wyjaśnia Piotr Grauer.
komentarze (0)