Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Napoje

Grauer: transakcja Horteksu tworzy szereg synergii dla spółki na poziomie marketingu, sprzedaży i dystrybucji

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-02-2019, 11:12
1 lutego zarząd Horteksu  podpisał ze spółką Bewa warunkową umowę nabycia udziałów w spółce Jurajska. - Z punktu widzenia Horteksu tego typu inwestycja ma strategiczny charakter, gdyż pozwala na dołączenie nowej, komplementarnej linii biznesowej - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Grauer, dyrektor w KPMG Advisor.
Grauer: transakcja Horteksu tworzy szereg synergii dla spółki na poziomie marketingu, sprzedaży i dystrybucji
Piotr Grauer, dyrektor w KPMG Advisory/ fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Jednocześnie rynek wody mineralnej jest w Polsce duży i perspektywiczny, a dotąd Hortex w nim nie uczestniczył. Z pewnością ta transakcja tworzy dla firmy szereg synergii na poziomie marketingu, sprzedaży i dystrybucji. Pozwoli jej zagrać szerszym portfelem produktów, którym nie dysponują liderzy rynku – Danone, Nestle czy Cisowianka - dodaje Piotr Grauer.

Czytaj również: Hortex wchodzi na rynek wody. Przejmuje Jurajską. Czeka na zgodę UOKiK

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Marian 2019-02-06 15:03:11

    Czy Horteks to czasem nie HORTEX?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!