Grauer: transakcja Horteksu tworzy szereg synergii dla spółki na poziomie marketingu, sprzedaży i dystrybucji
- Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
- Data: 04-02-2019, 11:12

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Jednocześnie rynek wody mineralnej jest w Polsce duży i perspektywiczny, a dotąd Hortex w nim nie uczestniczył. Z pewnością ta transakcja tworzy dla firmy szereg synergii na poziomie marketingu, sprzedaży i dystrybucji. Pozwoli jej zagrać szerszym portfelem produktów, którym nie dysponują liderzy rynku – Danone, Nestle czy Cisowianka - dodaje Piotr Grauer.
Czytaj również: Hortex wchodzi na rynek wody. Przejmuje Jurajską. Czeka na zgodę UOKiK
komentarze (1)
Czy Horteks to czasem nie HORTEX?
Odpowiedz