Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Green Cola – zielona rewolucja na rynku coli (wywiad)

Green Cola to nowy produkt na polskim rynku spożywczym wprowadzony przez Bevgroup sp. z o.o. — Jest to produkt innowacyjny. Cola o naturalnym profilu, a ponadto smaku, do którego jesteśmy przyzwyczajeni. Nie da się jej porównać z żadną istniejącą recepturą w tej kategorii. Nie zawiera cukru, aspartamu, kwasu fosforowego oraz konserwantów. Jest słodzona stewią, zawiera naturalną kofeinę z ziaren zielonej kawy – mówi o nowym produkcie w portfolio spółki Maciej Kaszyński, dyrektor zarządzający Bevgroup Sp. z o.o.

Green Cola – zielona rewolucja na rynku coli (wywiad)
Maciej Kaszyński, dyrektor zarządzający Bevgroup Sp. z o.o., fot. materiały prasowe

Portalspozywczy.pl: Green Cola to nowy produkt w portfolio Bevgroup. Skąd pomysł na taki innowacyjny napój i jego skład?

Maciej Kaszyński, dyrektor zarządzający Bevgroup Sp. z o.o: Przede wszystkim należy podkreślić, że cola to najbardziej popularny napój na świecie, także w Polsce. Wartość kategorii napojów o smaku cola na polskim rynku przekracza 5 miliardów złotych. Jednocześnie uwaga dużych koncernów jest skupiona na rozwijaniu nowych kategorii, a na rynku coli dzieje się relatywnie niewiele, szczególnie w obszarze innowacyjności. To zwróciło naszą uwagę. Szukaliśmy produktu, który podąża za nowymi trendami, wnosi nową jakość, a więc jest bardziej naturalny i zdrowszy, a jednocześnie oferuje wspaniały smak. Taka właśnie jest Green Cola.

Czy według Pana w nasyconym segmencie napojów jest miejsce na nowe napoje?

Zawsze jest miejsce na rynku na nowe produkty, szczególnie w tak dużym jak rynek coli, pod warunkiem, że produkt wnosi realną wartość dodaną dla konsumenta względem istniejących konkurentów.

Czym musi wyróżniać się produkt, aby wybić się na tle innych i trafić do konsumentów

Green Cola to prawdopodobnie największa innowacja na rynku coli od czasu wprowadzenia w 1982 roku Diet Coke na rynek amerykański. Produkt nie zawiera cukru, aspartamu oraz kwasu fosforowego (a także nie zawiera benzoesanu sodu, konserwantów, cyklaminianu sodu, acesuflamu potasowego). Zawiera naturalne źródło kofeiny, pozyskiwanej z zielonych ziaren kawy i jest słodzona naturalną stewią, a jednocześnie profil smakowy jest zbliżony do lidera rynku. Takie połączenie stanowi zupełnie nową jakość na rynku coli.

Green Cola będzie rozlewana w Polsce. Jak dokładnie będzie przebiegać ten proces?

Bevgroup sp. z o.o. podpisało umowę licencyjną z Green Cola International, na bazie której produkt będzie rozlewany w Polsce. To bardzo dobra wiadomość, ponieważ produkcja w Polsce spowoduje znaczące obniżenie kosztów, a wobec tego ceny dla ostatecznego klienta. Proces będzie przebiegać podobnie jak w przypadku innych dużych marek z tego segmentu. Oryginalny syrop będzie dostarczany do Polski, a następnie rozlewany do opakowań w jednym z najnowocześniejszych zakładów w Polsce. Taki proces zapewni najwyższą jakość i najlepszy smak Green Coli.

więcej informacji:

Green Cola RSS ALERT    /    Bevgroup RSS ALERT    /    Maciej Kaszyński RSS ALERT    /    cola RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.1.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!