Akcja została przygotowana i jest realizowana przez firmy Albedo Marketing, Publicis Poland, MEC, 121 PR i Q&A Communications.

Kampania obejmuje loterię, w której należy kupić minimum trzy butelki Nałęczowianki oraz zarejestrować paragon SMS-owo lub na stronie wyskoczzkapci.pl. Codziennie losowane są vouchery na buty New Balance, a co miesiąc dwa zestawy, które oprócz kuponu do wykorzystania w sklepach New Balance i zapasu Nałęczowianki obejmują spotkanie z wybraną gwiazdą: Barbarą Kurdej-Szatan lub Filipem Chajzerem.

Nowa kampania obejmuje przede wszystkim reklamy w telewizji, internecie (m.in. w social media) oraz punktach sprzedaży (materiały POS, promocyjne opakowania). Ponadto odbędą się trzy eventy: w Warszawie (7 maja), Krakowie (14 maja) i Poznaniu (21 maja).

Więcej na wirtualnemedia.pl.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl