Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Herbapol–Lublin: Przez pandemię nasza strategia nie uległa radykalnym zmianom (wideo)

Sezon wiosna/lato to czas, kiedy często i chętnie sięgamy po zimne napoje. W związku w tym „Herbapol-Lublin” S.A. poszerza swoje portfolio o nowe warianty napojów funkcjonalnych na bazie ekstraktów z ziół oraz owoców. O działaniach firmy w tym okresie i wpływie pandemii COVID-19 na strategię Herbapolu–Lublin w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl mówi Paweł Głowniak, dyrektor ds. handlowych „Herbapol–Lublin”.

Herbapol–Lublin: Przez pandemię nasza strategia nie uległa radykalnym zmianom (wideo)
Herbapol–Lublin: Przez pandemię nasza strategia nie uległa radykalnym zmianom (wideo), fot. PTWP

 

Portalspozywczy.pl: Jak pandemia koronawirusa wpłynęła na działalność Herbapolu-Lublin? Jak firma funkcjonuje w tym czasie?

Paweł Głowniak, dyrektor ds. handlowych, „Herbapol–Lublin”: Skupiamy się obecnie na zapewnieniu ciągłości produkcji i dostaw. Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze produkty trafiały regularnie, bez żadnych opóźnień, do naszych klientów i konsumentów. W działaniach operacyjnych na produkcji skupiamy się głównie na naszym korowym biznesie. W tym okresie ograniczamy wszelkiego rodzaju testy czy modyfikacje produktów i koncentrujemy się na tym, żeby ciągłość produkcyjna była zachowana i to póki co, udaje nam się. Jestem za to wdzięczny wszystkim naszym pracownikom, którzy pomimo zagrożenia, jakim jest pandemia, wykazują się dużą odpowiedzialnością, determinacją i zaangażowaniem w realizacji swoich codziennych celów, czy to sprzedażowych, produkcyjnych, czy na wszystkich innych odcinkach. Pomimo tego, że sytuacja jest niecodzienna, nietypowa i zaskoczyła nas wszystkich, radzimy sobie całkiem dobrze.

Wspomniał pan o produkcji. Wiosną i latem chętnie sięgamy po napoje, syropy i herbaty przygotowane na zimno. Jak wygląda strategia działania Herbapolu–Lublin na ten czas dla wspomnianych kategorii produktów?

Staramy się dostosowywać strategię do obecnej sytuacji, aczkolwiek ona nie podlega radykalnym zmianom. Tak jak planowaliśmy wprowadzać letnią linię naszych produktów jak np. syropy, tak to zrobimy. Pory roku zmieniają się bez względu na to, czy jest pandemia, czy jej nie ma i tak samo potrzeby konsumentów za tym podążają. Dlatego będziemy wprowadzać nasze nowości w segmencie napojów. Mamy to przygotowane, byliśmy przygotowani do tego już przed pandemią i te nowości zostaną przez nas wprowadzone na rynek. Mam nadzieję, że konsumenci je docenią i nasze produkty będą się sprzedawać z niezmiennym szczęściem jak dotychczas.

A czy możemy już zdradzić, jakie dokładnie nowości pojawią się w portfolio Herbapolu–Lublin w tym sezonie?

Tak, są to nowe smaki herbat i napojów ziołowych gotowych do spożycia w porcjach na raz, które wprowadziliśmy na rynek w zeszłym roku. Są to linie herbat bez dodatków, wszelkiego rodzaju ulepszaczy smaków i sztucznych składników, czyli kompletnie naturalne herbaty typu ice tea oraz napoje ziołowe, funkcjonalne, które tym bardziej w tym okresie nam wszystkim przydadzą się. Wprowadzamy ich kolejne smaki.

więcej informacji:

Herbapol Lublin RSS ALERT    /    Herbapol RSS ALERT    /    Herbapol-Lublin RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT    /    rynek herbaty w Polsce RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!