Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Herbapol-Lublin stawia na rozwój i obecność w e-commerce

– W ciągu ostatnich miesięcy znacząco zwiększyła się sprzedaż w kanale e-commerce w praktycznie każdej gałęzi biznesu. Również my począwszy od czwartego kwartału będziemy coraz bardziej skupiać się na rozwoju naszego sklepu internetowego, który wystartował w połowie roku – mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

Herbapol-Lublin stawia na rozwój i obecność w e-commerce
casualowy piątek
Evangelos Evangelou, prezes zarządu "Herbapol-Lublin" S.A, fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 25-09-2020, 08:07

Portalspozywczy.pl: Jesień i zima to pory roku, w którym częściej niż zwykle sięgamy po herbatę. Jaką strategię na najbliższe miesiące ma „Herbapol-Lublin” S.A?

Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A: W najbliższych miesiącach będziemy realizować działania będące częścią długofalowej strategii, która obejmuje perspektywę kilku lat. Oczywiście, w obliczu pandemii, jeszcze bardziej uważnie niż do tej pory obserwujemy sytuację w kraju i na świecie, i dostosowujemy do niej nasze plany. Mam nadzieję, że w kontekście pandemii najtrudniejszy czas mamy za sobą, a wypracowane rozwiązania oraz elastyczne podejście do biznesu pozwolą nam na sprawne funkcjonowanie w nadchodzącym okresie. Priorytetem dla nas jest zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz zachowanie ciągłości produkcji, tak, by w sezonie jesienno-zimowym, kiedy spożycie herbaty w naturalny sposób rośnie, nasze produkty były szeroko dostępne. Planujemy realizować działania zgodnie z założeniami, na bieżąco reagując na aktualną sytuację pandemiczną. Wiemy już, że dzięki ogromnemu zaangażowaniu całego zespołu, do tej pory udało nam się utrzymać sprzedaż na oczekiwanym poziomie.

W ciągu ostatnich miesięcy znacząco zwiększyła się sprzedaż w kanale e-commerce w praktycznie każdej gałęzi biznesu. Również my począwszy od czwartego kwartału będziemy coraz bardziej skupiać się na rozwoju naszego sklepu internetowego, który wystartował w połowie roku. To rozwiązanie nie tylko zgodne z trendami, ale przede wszystkim bezpieczna i wygodna propozycja dla naszych konsumentów, którzy mogą zamówić produkty z całego portfolio – z dostawą do domu. Niezmiennie będziemy też budować dystrybucję naszych produktów, w tym tegorocznych nowości.

Jakie są założenia finansowe firmy na sezon jesienno-zimowy?

Myślę, że podobnie jak wiele innych firm z branży, po krótkim momencie „zawieszenia”, kiedy wiele procesów zostało wstrzymanych w związku z pandemią, powoli wracamy do nowej normalności. „Herbapol-Lublin” S.A. to firma lojalna wobec kontrahentów oraz pracowników, i nawet w tej niezwykle trudnej dla wszystkich sytuacji będziemy w dalszym ciągu stawiać na rozwój – zarówno z punktu widzenia operacyjnego, pracowników, jak też zwiększania obecności w mediach w tym kluczowym dla naszej branży okresie.

Czytaj więcej w strefie premium: Prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A: Herbaty rynkiem z bardzo dużym potencjałem (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

rynek herbaty RSS ALERT    /    casualowy piątek RSS ALERT    /    Herbapol Lublin RSS ALERT    /    rynek herbaty w Polsce RSS ALERT    /    Herbapol RSS ALERT    /    Evangelos Evangelou RSS ALERT    /    herbaty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!