Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Herbapol-Lublin z kampanią promującą nową linię produktów BIO

Pod hasłem „BIO – dla nas to naturalne!” wystartowała kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości wprowadzonych nowości produktowych, prowadzone będą do końca października w Internecie i w mediach społecznościowych.

Herbapol-Lublin z kampanią promującą nową linię produktów BIO
fot. materiały prasowe

Herbapol-Lublin wprowadza na rynek nową linię produktów ekologicznych. Obejmuje ona: syropy, dżemy oraz owocowe herbatki sypane. Wszystkie produkty otrzymały stosowne certyfikaty, m. in. Ekogwarancji PTRE sp. z o.o., a na opakowaniach pojawił się charakterystyczny „zielony listek”, będący potwierdzeniem wysokiej jakości produktów.

– Rynek żywności ekologicznej dynamicznie się rozwija zarówno w Polsce jak i zagranicą. Sięgamy po nią, szukając zdrowszych i smaczniejszych produktów, a moda ta staje się widocznym trendem i świadomym wyborem konsumentów. Jako firma z 70-letnim doświadczeniem oraz lider w kategorii syropów i herbat dążymy do tego, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości i wychodziły naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Dlatego zdecydowaliśmy się wzbogacić naszą ofertę o ważną kategorię produktów certyfikowanych, których jakość została potwierdzona przez wiarygodnego partnera - Ekogwarancję. To naturalny krok w rozwoju oferty marki Herbapol, którą konsumenci nie tylko znają, ale i obdarzają zaufaniem – mówi Anna Justyniarska, PR - digital manager w firmie „Herbapol-Lublin”.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kampania reklamowa zaplanowana do października br. obejmuje działania reklamowe w internecie oraz mediach społecznościowych. Oprócz zróżnicowanych form reklamowych zaplanowano również działania angażujące bezpośrednio konsumentów, m.in. quiz BIO-logiczny, sprawdzający wiedzę o żywności ekologicznej.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, kreacje zostały przygotowane przez agencję kreatywną Carla Zuri. Rich media wykorzystane w kampanii przygotowała sieć Sataku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Herbapol RSS ALERT    /    Herbapol Lublin RSS ALERT    /    Bio RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.122.117
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!