• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

strefa premium

Herbapol o e-commerce, kosmetycznym brandzie i nowych produktach

O potencjale e-commerce, marce kosmetycznej i spożywczych nowościach produktowych - serwis www.portalspozywczy.pl rozmawia z Evangelosem Evangelou, prezesem zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.
  • Autor: Jakub Szymanek; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-06-2021, 12:24
Herbapol o e-commerce, kosmetycznym brandzie i nowych produktach
Z Evangelosem Evangelou, prezesem zarządu „Herbapol-Lublin” S.A. rozmawiamy o nowościach produktowych oraz potencjale rynku e-commerce/ fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Nowy smak Herbatki na zimno, nowe smaki syropów, linia dżemów egzotycznych, sklep on-line. Można stwierdzić, że w Herbapol miał pracowitą wiosnę. Które założenia w 2021 roku udało się już zrealizować i jakie jeszcze działania są wpisane w strategię spółki na ten rok?

W pierwszej połowie roku zazwyczaj dużo się u nas dzieje, co po części wynika z sezonowości. Proszę też pamiętać, że wprowadzenie produktu na rynek to dopiero połowa drogi. Za nami jest już wtedy pomysł na dany produkt, testowanie kilku jego wersji, przygotowanie strategii wprowadzenia na rynek, projektowanie opakowania, czy wreszcie produkcja. A przed nami – właściwa komunikacja, pozycjonowanie oraz zapewnienie ciągłości w dystrybucji. Patrząc na nasze założenia na ten rok, idziemy zgodnie z planem i już teraz intensywnie przygotowujemy się do sezonu jesień-zima, jednocześnie wdrażając przewidziane na sezon wakacyjny działania. W tym roku zaplanowaliśmy dużą aktywację związaną z kategorią gotowych do picia napojów funkcjonalnych, pod hasłem „Niezwykłe zjawiska naturalne”. Co ciekawe, działanie to nie tylko jest zgodne z naszym wewnętrznym kalendarzem, ale okazuje się spójne z oczekiwaniami konsumentów. Według jednego z najnowszych raportów przygotowanych w grudniu 2020 roku na zlecenie firmy Givaudan, aż 64% polskich konsumentów wskazało, że w przypadku kategorii napojów ważne są dla nich oświadczenia o zawartości wyłącznie naturalnych składników, a dla 41% bardzo istotny jest brak „ulepszaczy” w tych produktach. Dla 84% ankietowanych ważny jest krótki skład na etykiecie i to znacząco wyższy wynik vs. 70% na całym rynku EAME. Pokazuje to, jak bardzo pandemia wpłynęła na świadomość konsumentów jeśli chodzi o to, jakie produkty trafiają na ich stół. W tym samym raporcie czytamy, że aż 40% więcej osób w Polsce jest zainteresowanych napojami, w których składzie znajdują się witaminy i minerały (w stosunku do marca 2020 roku). Okazuje się więc, że nie tylko dążymy do ograniczenia zawartości cukru w napojach, ale chcemy również, by zawierały składniki, które mogą wspierać nasz organizm.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!