Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Herbapol z nową kampanią outdoorową "Obudź wodę syropem"

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 17-05-2017, 14:07
W maju rozpoczęła się kampania syropów Owocowa Spiżarnia marki Herbapol, której celem jest przypomnienie konsumentom, że syropy o owocowym smaku to idealny dodatek do wody w ciepłe letnie dni. Kampanię pod hasłem „Obudź wodę syropem” można oglądać przez cały miesiąc na ponad 700 nośnikach w 9 miastach.
Herbapol z nową kampanią outdoorową
fot. materiały prasowe

Kampania „Obudź wodę syropem” to jedna z wiosennych aktywacji marki Herbapol. Obejmuje 741 nośników – dużych billboardów i citylightów – w 9 największych miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada MullenLowe Warsaw, natomiast za zakup mediów – Mediacom.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kampania outdoorowa będzie wspierana kilkutygodniową akcją samplingową syropów, która wystartuje pod koniec maja u największych klientów sieciowych. Jej celem jest zaprezentowanie konsumentom nowych pomysłów na przygotowanie pysznych owocowych i orzeźwiających napojów dla całej rodziny.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!