- Herbaty Miss Ti sygnowane przez znanego rapera Quebonafide pilotażowo pojawiły się w sklepach Lidla.
- Producent Miss Ti, firma Soti opowiada nam o szczegółach współpracy z Quebo i planach poszerzania dystrybucji nowej marki.
- Czy herbatę Miss Ti rynek odbierze lepiej niż słynną Matchę Maty z zestawu w McDonald's?
Gdzie kupić herbatę Quebonafide?
Jak zdradza Monika Kowal, prezes zarządu i założycielka Soti Natural sp. z o.o., współpraca między firmą a muzykami trwa już prawie rok i obejmuje tworzenie receptur czy design opakowań. - Odpowiadamy za R&D, produkcję i dystrybucję napojów Miss Ti 蒂小姐- tłumaczy.
Dlaczego Miss Ti pojawiły się pilotażowo akurat w sklepach Lidla? - Z siecią Lidl współpracujemy od dawna, nasze napoje Soti Natural mają tam stałą dostępność i świetną sprzedaż, dlatego wybór sieci Lidl był naturalnym wyborem – tłumaczy założycielka firmy.
Napoje Miss Ti pojawiły się 9 lutego nie tylko w Lidlu, ale i na niektórych stacjach Shell. Choć w dyskoncie kupić je można w cenie 9,99 zł, to na stacji Shell kosztują już 10,99 zł. Taka jest jednak specyfika tego kanału.
– Obserwujemy trendy rynkowe i chcemy jak najlepiej dopasowywać naszą ofertę do zmieniających się potrzeb naszych klientów, a także zachęcać ich do odkrywania nowych smaków. Ważne jest dla nas także udostępnianie w naszej ofercie nowości i produktów unikatowych. Dzięki nawiązaniu współpracy z marką MISS TI 蒂小姐 chcemy dotrzeć do nowych grup klientów. Zafascynowani kuchnią azjatycką z pewnością docenią nowe produkty – mówi Anna Borowska, partner biznesu kategorii sklepowych w Shell Polska.
Jak się jednak okazuje, Lidl i Shell mają wyłączność na ich sprzedaż jedynie do majówki.
Herbata Miss Ti od Quebonafide w Żabce
Potem pojawić się mają w większości sklepów. Zapewne trafią więc także do placówek typu convenience, np. do Żabki czy większości marketów. Monika Kowal zdradza także, że pojawią się nowe smaki i portfolio marki napojowej będzie rozwijane.
Warto wspomnieć, że Quebonafide prowadzi swoją herbaciarnię pod marką Miss Ti w Krakowie a lista oferowanych wariantów napojów jest tam o wiele dłuższa niż wprowadzane na rynek pozycje.
Kiedy kupimy herbatę Miss Ti w Biedronce?
Okazuje się, że firma współpracuje nie tylko z Lidlem, ale i z Biedronką. - Produkujemy wiele marek własnych w tym m.in napoje w marce GoBio należącej do sieci Biedronka na rynek polski i portugalski. Tworzymy też limitowane serie napojów w marce Soti Natural dla poszczególnych sieci. Specjalizujemy się także w doborze najlepszych liści herbaty do produkcji napojów, bo zauważyliśmy że często liście po transporcie do Polski są zwietrzałe i nie ma możliwości zaparzyć ich tak, by wydobyć cenne antyoksydanty – mówi Monika Kowal.
Kim jest producent herbat Quebonafide?
Soti Natural specjalizuje się w przygotowywaniu naparów.
– Od innych producentów odróżnia nas to, że jesteśmy w stanie przygotować napary z herbaty, kawy, suszonych owoców czy kwiatów. Dwa lata badaliśmy, jak zaparzyć herbatę, by zachować jej właściwości. Dostosowując parametry w naszym procesie produkcyjnym osiągamy wysokie wartości wskaźników prozdrowotnych, takich jak antyoksydanty i nasi odbiorcy to doceniają – opowiada prezes firmy.
Napoje nie powstają z koncentratu czy ekstraktu, dzięki czemu zachowują swoje właściwości prozdrowotne. – Są to naturalne polifenole, katechiny których nie znajdziemy w innych napojach. Dodatkowo wszystkie napoje Soti Natural nie zawierają cukrów, słodzików. Ostatnio stworzyliśmy napar z yerba mate, który zachowuje naturalną kofeinę i jest to jedyny taki napój, niegazowany, bez sztucznych składników, bez kalorii, cukrów, słodzików. Jest to pierwszy tak zdrowy napój energetyczny – zapewnia założycielka firmy.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (11)
To najlepsza matcha jaką kiedykolwiek piłam - super że takie produkty są dostępne w sklepach w Polsce!
OdpowiedzJak wypijesz będziesz tak wyglądał jak ten ,,gość ,, na głównym zdjęciu .
OdpowiedzTo kreacja artystyczna. Gość zdrowy, nie otyły, wygląda normalnie, te herbaty mają spoko skład. Lepsze to niż cukier z chemią od Ekipy ;)
OdpowiedzSo Ti są super. I reklama też, coś innego nareszcie. No i bez cukru.
Kurcze, mają rozmach!
OdpowiedzStraszne g*wno
Odpowiedzstrasznie słabe, za 2 miesiące nie będzie o tym nikt pamiętał
OdpowiedzPatrząc na tego kogoś obok produktu, na pewno go nie kupię. Mało tego, będą na pewno przekonywał rodzinę i znajomych, żeby żadne opakowanie tej herbaty nie wylądowało w ich koszykach zakupowych
OdpowiedzNie musisz. Gość zarobił kupę hajsu na muzyce, płytach, koncertach. Ma rzeszę fanów i do nich jest kierowany produkt. Od dłuższego czasu prowadzi lokal z herbatami azjatyckimi w Krakowie. Klientów nie brakuje. A sam produkt ma dobry skład i jest całkiem smaczny. Także pewnie ten wytatuowany koleś przeżyje twój bojkot 😉
OdpowiedzHahaha spoko boomer 😀
Odpowiedz