Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Hoop Polska planuje rozwój na rynku soków świeżych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2015, 10:34
- Rynek soków NFC to dla nas segment perspektywiczny. Wpisuje się on w prozdrowotne trendy żywieniowe, które są dominującym nurtem w produkcji żywności, a w tym napojów w Polsce i na świecie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska.
Hoop Polska planuje rozwój na rynku soków świeżych
Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Swoją obecność w segmencie soków NFC rozpoczynamy z Jupikiem jabłkowym, a decyzje o ewentualnym rozszerzeniu palety soków NFC podejmiemy dopiero po zbudowaniu jego odpowiedniej dostępności i rotacji - dodaje Patrycja Giurko.

Jak zapewnia, obecnie spółka intensywnie buduje dystrybucję Jupika NFC w oparciu o siły sprzedażowe, działające w kanałach tradycyjnym i nowoczesnym.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!