Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Jaak Mikkel, Coca Cola: Z inflacją radzimy sobie na dwa sposoby

  • Autor: Agata Kinasiewicz
  • Data: 22-09-2022, 11:57
Nasza strategia oparta jest na dwóch rozwiązaniach. Z jednej strony dostosowaliśmy nasz plan promocyjny w taki sposób, aby efekt inflacji był jak najmniej odczuwalny dla portfeli konsumentów. Z drugiej, oferujemy różne pojemności naszych napojów, by konsumenci zawsze mogli sobie na nie pozwolić – mówi Jaak Mikkel, dyrektor generalny Coca Cola HBC Polska.
Jaak Mikkel, Coca Cola: Z inflacją radzimy sobie na dwa sposoby
Jaak Mikkel, dyrektor generalny Coca Cola HBC Polska/ fot. serusainhuu on Unsplash, mat. prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak Coca Cola radzi sobie z inflacją w Polsce?

Agata Kinasiewicz: Jakie problemy lub zagrożenia widzi Coca Cola Polska w związku z dzisiejszą sytuacją ekonomiczną?

Jaak Mikkel: Obecna sytuacja gospodarcza w Polsce, a w szczególności dostępność i ceny surowców czy wzrost kosztów energii oraz galopująca inflacja, są wyzwaniami dla biznesu. Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy, a nawet roku, praktycznie we wszystkich obszarach naszej działalności pojawiła się konieczność zwiększenia nakładów finansowych. Przykładów nie muszę długo szukać. Koszty gazu są średnio o 275% wyższe w porównaniu z rokiem 2021, a cena energii elektrycznej wzrosła o ponad 211%. I niestety, prognozy na 2023 rok nie są optymistyczne. Nie da się jednoznacznie określić, który z tych czynników ma największy wpływ na nasz biznes, ale jedno jest pewne – w dzisiejszych czasach przedstawiciele wielu branż muszą podejmować liczne kroki, aby utrzymać rentowność.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!