Jurajska chce pozyskać "młodszych" konsumentów
Nowe etykiety są dopasowane kolorystycznie do smaku, zdecydowanie większy i bardziej czytelny jest napis Ice Tea.
Ice Tea Jurajska w nowej odsłonie będą dostępne w innej butelce niż dotychczas, bardziej dopasowanej do wymagań konsumentów tejże kategorii.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Obecnie port folio Ice Tea Jurajska składa się z 6 indeksów: Ice Tea o smaku cytrynowym w wersji 1,5L i 0,5L, Ice Tea o smaku brzoskwiniowym w wersji 1,5L i 0,5L oraz Ice Tea o smaku malinowym w wersji 1,5L i 0,5L. Wszystkie te produkty są na bazie ekstraktu z czarnej herbaty. Ice Tea Jurajska słodzona jest cukrem i stewią przez co obniżona została kaloryczność napoju.
Powiązane tematy:
-
Anna Radowicka, dietetyk: Najważniejsze, aby lista składników była jak najkrótsza (wywiad)
-
Agnieszka Radwańska ambasadorką wody Jurajska
-
Hortex postawiła na rewolucję w zmianach wizerunkowych marki Jurajska
-
Lipton Ice Tea wprowadza do obiegu w Polsce butelki wykonane w 100 proc. z recyklingu
-
Nestea wystartowała z nową kampanią "Tak smakuje wolność!" (wideo)
-
Jurajska organizuje dostawy wody do szpitali
-
10 ważnych wydarzeń w branży spożywczej i handlu w 2019 r.
-
casualowy piątek
Casualowy piątek: Herbaty typu cold brew coraz bardziej popularne wśród konsumentów (wywiad)
-
Kraftowe herbaty SOTI Natural w nowych kanałach dystrybucji
-
Polacy kochają herbatę. Aż 80 proc. pije ją codziennie lub kilka razy dziennie
- Mleczarnia z Ciechanowa kupiła zakład w Ozorkowie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
komentarze (0)