Jurajska inwestuje w rozszerzenie portfolio
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 06-03-2015, 12:19

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Gazowane napoje - pomarańczowy Orange, Cytrynowy Lemon oraz smak czerwonej oranżady rozszerzają właśnie ofertę spółki Jurajska. Nowe napoje wraz z Tonikiem Jurajskim będą walczyć o zwiększenie udziałów rynkowych spółki w dużej wartościowo i ważnej dla polskiego konsumenta kategorii.
Jak podaje Jurajska, produkt ma być postrzegany - dzięki eleganckim i barwnym etykietom - jako produkt "premium" (1,5 l butelka napoju będzie kosztować ok. 2,70 zł). Grafikę opracowano na bazie odświeżonej etykiety Tonika Jurajskiego, który od 2003 roku jest liderem konsumpcji w swoim segmencie.
komentarze (1)
Lubię Jurajską, piję co prawda z dodatkiem syropu Paola każdą wodę, jeśli powstanie jakieś ciekawa alternatywa z pewnością jej spróbuję.
Odpowiedz