Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Napoje

Jurajska inwestuje w rozszerzenie portfolio

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-03-2015, 12:19
Z początkiem roku widać sporą aktywność spółki Jurajska, która odświeża marki wód butelkowanych i napojów dla dzieci oraz rozszerza portfolio o napoje gazowane.
Jurajska inwestuje w rozszerzenie portfolio
fot. materiały prasowe / Jurajska

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Gazowane napoje - pomarańczowy Orange, Cytrynowy Lemon oraz smak czerwonej oranżady rozszerzają właśnie ofertę spółki Jurajska. Nowe napoje wraz z Tonikiem Jurajskim będą walczyć o zwiększenie udziałów rynkowych spółki w dużej wartościowo i ważnej dla polskiego konsumenta kategorii.

Jak podaje Jurajska, produkt ma być postrzegany - dzięki eleganckim i barwnym etykietom - jako produkt "premium" (1,5 l butelka napoju będzie kosztować ok. 2,70 zł). Grafikę opracowano na bazie odświeżonej etykiety Tonika Jurajskiego, który od 2003 roku jest liderem konsumpcji w swoim segmencie.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ewe 2015-03-15 09:34:49

    Lubię Jurajską, piję co prawda z dodatkiem syropu Paola każdą wodę, jeśli powstanie jakieś ciekawa alternatywa z pewnością jej spróbuję.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!