W 2014 roku firma wprowadziła szereg zmian, które docelowo mają jeszcze bardziej umocnić pozycję marki na rynku. - Na początek zajęliśmy się ulepszeniem etykiet, co było bardzo ważne ze względu na pierwsze wrażenie. Posiadamy szereg certyfikatów, które potwierdzają wysoką jakość naszej wody. Teraz chcemy by również konsumenci się o tym dowiedzieli - mówi Jerzy Nowotarski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Jurajskiej.
Stąd pomysł na uruchomienie portalu lifestylowego twojarownowaga.pl, który jest poświęcony balansowi w życiu. „Jurajska. Twoja równowaga” to hasło towarzyszące marce. Ponadto w ramach kontraktu z TVP2, w trakcie programu „Pytanie na śniadanie”, naturalna woda mineralna Jurajska towarzyszy wywiadom przeprowadzanym przez Karolinę Malinowską, byłą modelkę, obecnie prezenterkę i autorkę lifestylowego bloga.
Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, marka właśnie wprowadziła na rynek wodę w szklanych, litrowych butelkach. Jednak na tym nie planuje zakończyć rozwoju. – Duże znaczenie mają dla nas produkty funkcjonalne. W tej kategorii nasz rynek jest w tyle w porównaniu z rynkami światowymi. Zamierzamy przyczynić się do niwelowania tej różnicy – zdradza Nowotarski.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)