Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Napoje

Kinga Pienińska: Będziemy walczyć o wzmacnianie pozycji marki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-03-2015, 11:04
- Nasze działy sprzedaży i logistyki spisały się na medal w 2014 r. Firma zanotowała ponad 20 proc. wzrost sprzedażt, co stanowi wynik znacznie przewyższający ogólny wzrost rynku wód mineralnych w Polsce. Planujemy utrzymać dynamikę. Na 2015 założyliśmy 15-proc. wzrost - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Glibowska, Brand & Communications Manager marki Kinga Pienińska (firma GFT Goldfruct).
Kinga Pienińska: Będziemy walczyć o wzmacnianie pozycji marki

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Motorem wzrostu rynku napojów w tym roku będą wody? Wszystkie firmy napojowe stawiają w tym sezonie właśnie na tę kategorię...

- Z pewnością tak, gdyż świadczy o tym dotychczasowy trend oraz to, że w stosunku do średniej europejskiej możemy liczyć na największe przyrosty. Ponadto woda mineralna wpisuje się w stale rosnący trend zdrowego stylu życia - dodaje Katarzyna Glibowska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!